بازدید 13049
تابناک گزارش می‌دهد

امروز کدام دانشگاه‌ها تعطیل است؟/ توضیح آموزش و پرورش در مورد امتحانات نهایی

در پی شهادت آیت الله رئیسی، وزارت خانه‌های آموزش و پرورش و علوم توضیحاتی را در مورد فعالیت مدارس و دانشگاه‌ها اعلام کردند.
کد خبر: ۱۲۳۸۲۶۵
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۹ 20 May 2024

تابناک: در پی شهادت آیت الله رئیسی، وزارت خانه‌های آموزش و پرورش و علوم توضیحاتی را در مورد فعالیت مدارس و دانشگاه‌ها اعلام کردند.

تاکید بر برگزاری بدون توقف امتحانات نهایی
۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۳:۲۸

از روز گذشته و در پی بروز سانحه سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور و تعدادی از مسئولان، خبرهایی ضد و نقیض از تعطیلی مدارس در شبکه‌ها به راه افتاد که از همان زمان مسئولا آموزش و پرورش بر ادامه برگزاری امتحانات تاکید کرده و هرگونه اعلام خبر قطعی در خصوص تعطیلی مدارس را به ساعات بعد موکول کردند.

علی فرهادی، معاون برنامه ریزی و توسعه منابع و سخنگوی وزارت آموزش و پرورش از برگزاری امتحانات نهایی طبق برنامه از پیش تعیین شده خبر داد و گفت: از دانش آموزان عزیز تقاضا داریم در وقت مقرر در محل آزمون نهایی حضور یابند و با آمادگی کامل در این آزمون شرکت کنند و از هرگونه اطلاع‌یابی از مراجع غیررسمی خودداری کنند.

محسن زارعی رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش هم در گفت‌وگو با مهر با بیان اینکه تمام تلاش ما برگزاری به موقع امتحانات نهایی است؛ گفت: فعلاً قرار ما بر این است که امتحانات در همان برنامه اعلامی برگزار شود؛ فعلاً تعطیلی اعلان نشده است و تا زمانی که هیئت دولت تصمیمی در این خصوص نداشته باشد؛ ما هم زمان امتحانات را تغییر نخواهیم داد.

در همین زمینه علی بهادری جهرمی در خصوص احتمال اعلان عزای عمومی و تعطیلی کشور گفت: خبر عزای عمومی به زودی از سوی هیئت دولت اعلان خواهد شد اما در خصوص تعویق امتحانات نهایی نظر ما بر اساس نگاه آیت الله رئیسی بوده است.

بهادری جهرمی با تاکید بر اینکه شهادت رئیس جمهور کشورمان خللی در برگزاری آزمون‌ها ایجاد نخواهد کرد؛ گفت: تصمیم هیئت دولت تاکنون این بوده است که آزمون‌های امتحانات نهایی بدون خلل و توقفی برگزار شود؛ زیرا حضرت آیت الله رئیسی همواره در خصوص تعطیلی مدارس همواره تاکید ویژه‌ای داشتند و تاکید می‌کردند که فعالیت‌های مدارس بدون تعطیلی اجرایی شود.

سخنگوی دولت تاکید کرد: هیئت دولت هم تلاش خواهد کرد این نگاه آیت الله رئیسی حفظ شود.

بهادری جهرمی خاطر نشان کرد: تلاش ما این است که در روند برگزاری امتحانات خللی ایجاد نشود و آزمون‌ها با قوت ادامه پیدا خواهد کند.

امتحانات پایان نیمسال، دانشگاه پیام‌نور لغو شد
۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۱:۰۳

رییس دانشگاه پیام نور ضمن تسلیت شهادت رییس جمهور و هیات همراه اطلاع داد امتحانات روزهای (سه‌شنبه و چهارشنبه، یکم و دوم خرداد ۱۴۰۳) این دانشگاه لغو و به تاریخ های ۲۹ و ۳۰ خرداد موکول شد.

دانش‌آموزان در زمان مقرر در محل آزمون امتحانات نهایی حاضر شوند
۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۰:۰۱

علی فرهادی سخنگوی وزارت آموزش و پرورش از برگزاری امتحانات نهایی طبق برنامه از پیش تعیین شده خبرداد و افزود: از دانش آموزان تقاضا داریم در وقت مقرر در محل آزمون نهایی حضور یابند و با آمادگی کامل در این آزمون شرکت کنند و از هرگونه اطلاع‌یابی از مراجع غیررسمی خودداری کنند.

وی در ادامه ظهارداشت: مرجع اطلاع رسانی در این خصوص پایگاه اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش به آدرس medu.gov.ir، کانال اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش در شاد، به آدرس https://shad.ir/officialmedu، رسانه ملی، و ادارت کل آموزش و پرورش استان‌ها و مناطق است.

برقراری کلاس‌های امروز دانشگاه علم و صنعت و لغو برخی برنامه‌ها
۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۰۹:۰۹

کلیه کلاس‌ها دانشگاه علم و صنعت امروز (دوشنبه ۳۱ اردیبهشت) برقرار هستند. همچنین دفاعیه‌ها و سایر رخداد‌های آموزشی این دانشگاه نیز امروز برگزار می‌شوند. اطلاعات رسمی و نیز اعلام تصمیمات مدیران دانشگاه، در مورد روز‌های آتی اطلاع‌رسانی می‌شوند.

همچنین برنامه اهتزاز پرچم امام رضا و تقدیر از سرآمدان دانشجویی دانشگاه علم و صنعت که پیش از این قرار بود امروز در دانشگاه علم و صنعت برگزار شود، لغو شد.

مراسمی به مناسبت شهادت رییس جمهور و همراهانش امروز بعد از نماز ظهر در مسجد دانشگاه برگزار می‌شود.

کلاس‌های دانشگاه تهران تا اطلاع ثانوی دایر است
۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۰۹:۰۸

شبکه دانشگاه تهران به نقل از یک مقام مسئول در معاونت آموزشی دانشگاه تهران اعلام کرد: کلاسهای امروز دانشگاه تهران تا اطلاع ثانوی دایر است.

کلاس‌های دانشگاه‌ها فعلا برقرار است
۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۰۹:۰۲

علی شمسی‌پور سخنگوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مورد تعطیلی کلاس‌های دانشگاه‌ها در پی شهادت رییس‌جمهور در واقعه ناگوار سقوط بالگرد، گفت: در مورد ادامه کار کلاس‌ها منتظر اعلام هیات دولت هستیم اما تا قبل از تصمیم هیات دولت کلاس‌ها برقرار است. 



آیت الله رئیسی هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ پس از افتتاح سد «قیز قلعه‌سی» در مسیر افتتاح پروژه «ارتقای کیفیت پالایشگاه تبریز» در منطقه ورزقان دچار سانحه سقوط بالگرد شد و در شب ولادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت، به همراه حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت ریاست جمهوری و تعدادی از خدمه پرواز به درجه رفیع شهادت نایل آمد

 

 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی