ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
از بیخ و بن مقاله غلط و بی اساسی است ، خیلی بیشتر از چند ده سال که به خودروسازان زمان داده شده است ، از همه مهمتر اینکه خودروسازی ویترین صنعت کشور است و اکنون صنعتگران کشور به واسطه هنر نداشته خودروسازان بدنام شده اند ، من تولید کننده هستم ، هر جا برای بازاریابی اقدام میکنم همه از جنس ایرانی دلزده هستند و اولین نمونه هم خودروسازی را مثال میزنند که این خود باعث ورشکسته شدن تولیدکنندگان ایرانی میشود که بیکاری هم از عواقب آن است . نگران خروج دلار هم نباشید چون همین الان هم دلارها توسط نامدیران خودروسازها در هتلهای آنور آب خرج میشود و هیچ عایدی هم برای ما ندارد .
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
آخه استاد اگر واردات نباشه که وضع میشه این . باید لگنی مثل پراید روبخریم 130 میلیون یا توی نوبت رانا رابخریم 145 میلیون وقتی که واردات نباشه وانحصار در اختیار 2 تا کارخونه باشه ضررش صد در صد متوجه مردم بیچاره است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
متاسفانه وقتی عامل زمان را از سیاست گذاری ها برداریم، همه سیاست گذاران موفق بوده اند!!
آلمان ها هم بعد از جنگ گندم نخریدند، ولی چند سال؟ چه برنامه ریزی داشتند؟ و ...
الان واردات خودرو مثل قبل واقعا چه تعداد کارگر را بیکار می کند؟
قبلا هم خودرو وارد می شد و ایران خودرو و یایپا هم خودرو خودشون رو می فروختند. هر کدام در یک کلاس مجزا.
الان به نظر شما با این شرایط گرانی خودرو که اثرات روانی آن موجب به هم ریختگی سایر بازارها هم شده، به نفع کارگر است؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
این مطلب نوشته مافیای خودرو هست! چهل ساله که با همین حرفا خون ملتو تو شیشه کردن و هر بلایی خواستن سر ملت آوردن. ملت دیگه خام این حرفا نمیشن!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
مشکل اصلی خودرو ساز، اطمینان کاذبی است که در سایه انحصار برایش ایجاد شده و این فقط باعث افزایش فساد و ریخت و پاش در این صنعت شده
مجیدوووو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
با این توجیه مسخره حسرت یک ماشین درست و حسابی باید به دل مردم بماند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
چند گرفتی این متن رو نوشتی، فروش خودرو در ایران به دست مافیا خودرو اداره میشه ،زمانی هم که کشور به این حالت تحریم نبود بازهم انحصار خودرو باعث شده بود که واردات خودرو آزاد نباشد. بیخودی معیشت کارگرهای شرکت های خودرو ساز بهانه سوء مدیریت چهل ساله خود نکنید ، اگر شما می خواستید در 40 سال می توانستید چندین خودروی 100 درصد ایرانی مشتری پسند بسازید و علاوه بر جوابدهی به تقاضای داخلی ، صادرات هم داشته باشید.
افشین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
این واردات چی ها چه کسانی هستند؟ آیا از مردم قشر ضعیف و متوسط هستند؟ آیا افراد گمنامی هستند که شروع به واردات در حجم بالا کرده اند؟ آیا افراد بی کس و کاری هستند که با چند میلیون تومان در دستشان اقدام به واردات کرده اند؟
آیا کسانی که شکایت شخصی داشته اند توانسته اند تولیدی ها را تعطیل کنند؟ آیا مردم عادی اقدام به تعطیلی کارخانه ها، موسسات خدماتی و ... شده اند؟
همه ی این افراد از خود دولتی ها و باند بازی دولتی و ماقیای دولتی و رانت توسط دولتی ها شروع شده اند و ادامه یافته اند!!!!!!!!!! تعطیلی تولیدی ها و کارخانجات به دست بانک ها، ارگان های دولتی و سازمان های دولتی انجام شده است. چرا مردم را مسخره می کنید؟ چرا مردم را جاهل و نادان و عقب افتاده و نفهم حساب می کنید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
این مطلب کاملا شعاری است/چند روز پیش رفته بودم استانبول.در شهر تماما خودروهای آلمانی،فرانسوی و اندکی انگلیسی آخرین مدل بود.هوا بسیار تمیز و فاقد آلودگی کشنده،بنزین بسیار خوب ولی چرخ اقتصادش نخوابیده و بسیار هم از ما بهتره/دوست عزیز :تا صنعت خودرو سازی ما رقیب نداشته باشه وضع به همین منوال خواهد بود تولید خودروهای قاتل وآلوده کننده هوا و با قیمت بالا تا رقیب نداشته باشد رشد نخواهد کرد پس باید درب ها را باز کردسرمایه گذار اروپایی و امریکایی را در کارخانه های ایرانی سهیم کردتاشاهد رونق اقتصاد و رفع بیکاری شد
رحیم شاکری فرد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
چطور به فکر شغل کارگرایرانی هستید اما بفکر امنیت جانی رانندگان خودروهانیستید
چطور بفکرمیزان سوخت مصرفی بیشترخودروهای ایرانی نیستید
چطوربفکرآلایندگیهای زیست محیطی وبه طبع آن انواع مرض های ناشی از الایندگی وهزینه های ان نیستید
نظرات بیشتر