ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
فکر کنم الان دولت باید واردات خودرو را آزاد کنه و عوارض گمرکی برای خودروهای زیر 20000 دلار را کم کنه یا حتی کاملاً برداره و البته می تونه بجاش عوارض گمرکی خودروهای با قیمت بالاتر از 20000 دلار را افزایش بدهد. و البته بعد از ورود هم روی قیمت فروش آنها کنترل داشته باشد یعنی مانع گران فروشی بیش از حد واردکنندگان شود. یا حتی خودش می تواند راساً وارد بازار بشه و مثلاً بجای طلب وصول نشده اش از کره و چین و ... خودرو از انها بگیرد و بیارد در بازار داخل بفروشد
حتی اجازه واردات خودروهای دست دوم (مثلاً با 2 یا 3 سال کارکرد) را هم بدهد
با این کار خود به خود قیمت خودروهای وارداتی کم خواهد شد و البته با خودش قیمت خودروهای گرانقیمت داخلی را کاهش میده که این باعث کاهش قیمت خودروهای دیگر هم خواهد شد.

البته این مردم هستند که بهتر از هر کس و هر ارگان دیگه ای می تواند قیمت خودرو را کنترل کنند به این صورت که خودرو نخرند. اگه تا الان اصلاً خودرو نداشتن یه سال دیگه هم نداشته باشن و اگر خودرو دارند این خودرو را تا یه سال دیگه عوض نکنند. که خوب به نظر میرسه مردم این کار را نخواهند کرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
واردات خودرو با گمرک صفر درصد؛
خودروسازهای داخلی هم رقابت رو جهانی پیش بگیرن خخخ
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
در این که نظام تولید و عرضه ی خودرو در ایران دچار نواقص فراوان است هیچ شکی نیست. اما واقعیت امر این است که ارزش ریال به طور روزانه در حال کاهش است و شما اگر حداقل قیمت خوردروی صفر کیلومتر در بازارهای جهانی را 5000 دلار در نظر بگیرید یعنی قیمت ان با دلار 30 هزار تومانی 150 میلیون تومان می شود. شما خودرو را در بورس هم عرضه کنید اما نتوانید جلوی کاهش ارزش ریال را بگیرید قیمت ریالی خودرو هر روز افزایش بیشتر ی پیدا خواهد کرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
فقط باید تولید واقعی شکل بگیره و گول زدن مردم به اسم تولید ملی کنار بره

سایپا و ایران خودرو یک ماشین چینی با نام H200 از کمپانی چینی برلیانس پیدا کردند و قطعاتش رو از چین وارد می کنند و روی محصولات خودشون اضافه می کنند

محصول جدید سایپا با نام شاهین یا رهام مونتاژ برلیانس H230 هست و فقط با موتور 8 سوپاپ!!! سایپا عرضه خواهد شد

سیستم اتوماتیک AMT دنا پلاس توربو اتوماتیک هم متعلق به خودرو برلیانس H200 هست

سیستم فرمان برقی 207 پانوراما نیز از همانند برلیانس H200 هست و از چین وارد می شود

گاز برقی و کلاج برقی (برق به جای فنر(با اتوماتیک دستی اشتباه نگیرید)) این ماشین چینی هم به زودی روی خودروهای ایرانی میاد

در ایران تولید وجود نداره و صرفا مونتاژ هست

اگر تولید وجود داشت از تیراژ 1 میلیون و هشصد هزاری، به 400 هزار نمیرسیدیم و صرفا مونتاژ هست و هیچ فایده ای نداره
علش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
آزادسازی قیمت کارخانه ها الان بهترین فرصت برای مدیران خودروسازیه که با قیمت پایین ماشین هارو خودشون بر میدارن و به قیمت آزاد به مردم بدبخت میفروشن
بعد از 6 ماه هم آزاد سازی واردات
جلوی واردات خودرو رو گرفتن که مثلا دلار گروه نشه
اون موقع دلار 7 تومن بود امروز 30 تومنه
جاجی الججات
|
France
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
مهاجرت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
بفرمائيد راه باز است.
علی بشروی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
تنها راه ازاد سازی واردت ماشین های 1600 سیسی و کمتر که پر مصرف هستند و کاستن از تعرفه واردات است .
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
آزاد سازی واردات خودرو جهت ایجاد رقابت و تنوع بخشی در بازار و خارج شدن از انحصار و همگام شدن با تکنولوژی روز و از همه مهمتر ایجاد امنیت برای مردم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
10 روز هيچكس ماشين نخره. خواهيد ديد چه بلايي سر دلالها مياد. پول نقد براي دلال عين خون براي زالو ميمونه.
ماشینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
فقط فقط اجازه خرید ماشین دست دوم رو بدن ! همین ! با 390 میلیون میشه نیسان 2017 370Z خرید ! که از 207 اتو ارزون تره :)))))))
نظرات بیشتر