بازم که افتاد گردن امریکا . وقتی شما بازار را انحصاری میکنید و مردم را مجبور میکنید همین میشود . ایران خودرو و سایپا هرچه بخواهند تولید میکنند و هرچه قدر بخواهند گران میکنند . چرا که مردم هرجا بروند باز باید به همین ۲ خودرو ساز بازگردند .
کافیست واردات را آزاد بگذارید . خواهید دید قیمت تمام شده ی خودرو های داخلی آنقدرم زیاد نیست وقتی مجبور شوند به قیمت واقعی آن بفروشند .
حرف شما این است
عذر میخواهیم که گران و بی کیفیت است ولی همینیه که هست
دولت باید واردات حداقل خودروهای دست دوم زیر 5 سال کرد را با ارز منشا خارجی (بلوکه شده و یا بخش خصوصی خارج) آزاد میکرد، هیچ منطقی ندارد یک خودروی معمولی قیمتش از یک واحد آپارتمان منطقه متوسط کلانشهری مثل مشهد بیشتر باشد!
تیبا قیمتش به الندازه یک قیمت اپارتمان محقر طبقات فرودست است!
در حالیکه مسکن کالای بادوام و سرمایه است و خودوری کالای با مصرف مفید ده سال!
لیاقت ما همین است ما لیاقت بنز و کادیلاک و بیوک و شورلت و بی ام و را نداریم لیاقت ما همین بنجلهای چینی و کره ای و محصولات مرگبار سایپا و ایرانخودرو میباشد..
ارتقای کیفیت مال زمانی است که با یک تولید کننده دیگر رقابت کنید وقتی همچین تولید کننده ایی نیست و گمرک را هم ب روی واردات بستید این حرف بی معنی است که بخواهی کیفیت را ببری بالاتر و بیخودی هزینه کنی...
غیر قابل انتشار: ۱۸
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵۷
ریشه مشکل خودرو را در همین آمار تابناک ببینید مردم و رسانه ها حق ندارند در مورد یک چیزهایی نظر بدهند مردم حق ندارند بدانند مردم حق ندارند انتخاب کنند مردم حق ندارند بگویند بنویسند تا این بساط هست هیچ مشکلی از کشور حل نمی شه این بساط اصلاح پذیر نیست فقط باید جراحی بشه
کافیست واردات را آزاد بگذارید . خواهید دید قیمت تمام شده ی خودرو های داخلی آنقدرم زیاد نیست وقتی مجبور شوند به قیمت واقعی آن بفروشند .
حرف شما این است
عذر میخواهیم که گران و بی کیفیت است ولی همینیه که هست