سید علی
|
United Arab Emirates
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
سلام دو ماه است منتظر ضرر میلیونی بسته تبریز هستم نمی دانم چی بگم اپراتورش می گه چرا اینقدر زنگ می زنی مگه چی تو بسته بوده پشتشان گرم است روحت شاد باقری که کار یاد اینها دادی باقری بنیان گذار تی بی تی و حمل و نقل در ایران بود خواهشا یک ماه به این تی پاکس بسته ندهید ببینید چه طور میان سراغ شما خیلی متاسفم از ایران پیام راضی هستم خیلی خیلی عالی با احترام و پاسخگو اصلا ایران پیام تلفن گویا ندارد می گن توهین به مشتری است به لحظه پاسخ می دهند
اشکان کیانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
خواهش میکنم به تیپاکس محصوله ندید. من تو تجربه اولم موبایل انتقال دادم و الان 7 روزه از محصولم خبری نیست و خط هاشون همش شلوغه و کد شکایت ثبت کردن و هیچی به هیچی. الان پیامک اومده به واحد جبران خسارت انتقال داده شده است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
بنده در تایید عدم نارضایتی اکثر دوستان اعلام میکنم تجربه ای که دارم اینه تیپاکس 1000متر مانده به مقصد تماس میگیره بیاین بسته رو تحویل بگیرین بدون اینکه آدرس مقصد رو کامل بخونه
ناشناس
|
Finland
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
من به یکی از دفاتر تیپاکس به علت دیر رسیدن مرسوله اعتراض کردم. آخر کار مسئول دفتر گفت من خودم هم شاکیم ولی چه کنم و در ادامه گفت این آقایان اینقدر دم کلفت شده اند که یک مشتری تیپاکس به علت اعتراض زیاد بصورت گونی پیچ بردنش
خانم علیمرادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
تیپاکس اسلامشهر افتضاحه ... من فکرمیکردم فقط اینجا اینجوره
arash
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
با سلام
ما بعنوان خریدار باید از قدرت خرید خود بهره برداری کنیم رفتی بقالی دیدی جنس خوب نمیده بی احترامی میکنه پروبازی در می آوره دیگه ازش خرید نکن تحت هیچ شرایطی به خانواده ات هم بگو همین کار را بکنند میوه فروشی همینطور گلفروشی کتاب فروشی ساندویچ فروشی و ... آن وقت هر فردی یاد میگیرد که باید حداقل احترام را برای مشتری قائل باشد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
یک بسته ازتهران جاده مخصوص به تهران شهرری10روززمان بردتا به دستم رسیدیعنی به یه لاک پشت داده بودندسه روزبه دستم می رسوند.
اینی که مشتریت زیادباشه وخوب سرویس بدی مهمه وگرنه با مشتری کم ادعای درب به درب و...فلان داشته باشی کههنرنیست.
N.M
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
امروز یه پرینتر برام فرستادن که تماااما شکسته شده بود و شیشه کپی خورد شده بود . بردم تحویل بدم گفتن به ما مربوط نیست و شرکت فرستنده هم میگه سالم فرستاده و حتی شعبه ای که بهش مراجعه کردم فهموند که خبری از خسارت نیست . کارتون پرینتر اصلاا توسط تیپاکس بسته بندی نشده بود و همون کارتون نازکی بود که دور خود پرینتر بود چرا وقتی انقدررر ضعیفه بهش اجازه کار میدن
جلیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
تیپاکس یزد
چند کارتن آجیل بود که از هر کدام یک بسته کش رفته بودند
تیپاکس بندرعباس
۱۰ کیلو گردو از تهران ارسال شده بود و بندر عباس ۸کیلو و نیم تحویل دادند
شکایات هم که اصلا رسیدگی نمیشه
پاسخ ها
ساحل
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
ببینید وقتی فرستنده مرسوله را میفرسته و درخواست بسته بندی اضافه نمیکنه به طبع شعبه هم انجام نمیده چون هزینه دارد و فرستنده ها قبول نمیکنند و در رابطه با جبران خسارت هم اگه ثبت شکایت داخل شعبه انجام شده که اصلا دفترمرکزی خبری ندارد ، شما تماس بگیرید با 0218457 داخلی 5/1 ثبت شکایت را انجام بدین و از مرسوله عکس بندازید و در شعبه مقصد صورت جلسه انجام دهید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
من سابقا در تیپاکی مدیر ارشد بوده ام. به هیییچ عنوان بفکر رضایت مشتری نیستند ومدیران ارشد و مالکان ان فقط بفکر مال اندوزی هستند و رضایت مردم معنایی ندارد. با انکه هزینه های سرسام اوری بابت بیمه مرسوله اخذ میکنند اما هییییییچ گونه پاسخگویی وجود ندارد.
نظرات بیشتر