Mg
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
تشکر خیلی خیلی زیادی رو دارم از زحماتی که شرکت سایپا داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
خوب خودتون رو مسخره میکنین آفرین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
فاصله دانشگاه باصنعت وسرمایه دار،چشم به واردات حتی قطعات پراید ،نداشتن پژوهشگر ومحقق در خودروسازی جهت ایجاد فن آوری جدید.میتونه از دلایل عقب افتادگی در صنعت خودرو باشه وسایر بخش ها
Arman
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
از کوزه همان برون تراود که در اوست
این اقتصاد چیش درسته که خودروسازیش درست باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
خلااااااایق رو هر چ لایق
مردمی ک تو صف مرغ. دلار 30 هزار تومانی و.... سرو گردن میشکونن. واس ماشین ایرانی لگن 100 میلیون میدن
انتظاری نباید داش
خخخخخخخخخخ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
واقعا چطور روت اومد پراید بااون یال کپالو با بنز المانی بدردنخور بی کیفیت مقایسه کردی حیف نیست
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
البته در تصویر سمت راست (خودروهای قرمز رنگ) سیر تکامل خودروهای KIA هم نشان داده شده است و می بینیم که از Pride تا New Rio چقدر تکامل صورت گرفته است. . فقط پرایدِ مونتاژ ایرن یعنی آخرین ستونِ سمت راست است که تفاوت بسیار معنی داری، نه تنها با مرسدس بنز، بلکه با محضولات اصلِ « کیا » هم دارد.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
این مقایسه از نظر علمی باطل است، (امیدوارم حداقل تحلیلتان مانند پرایدتان نباشد)
1- شما مدلهای مختلف بنز و کیا را ارائه داده اید ولی فقط یک مدل پراید را. همان ریو هم در سایپا تولید شد و اکنون مدلهای مختلف سایپا از موتور آن استفاده میکنند
2- تولید کننده اجازه تغییر مدل خود را دارد ولی مونتاژ کار تابع قرار داد مونتاژ است

با این حال همینکه شما سایپا را با بنز مقایسه می کنید ولو بدان بخندید یعنی انتظار مقایسه دارید.
فرق مهندسان ایرانی با آلمانی آن است که
1- مهندس آلمانی تشویق می شود و مهندس ایرانی تحقیر
2- مهندس آلمانی تنها نیست و از سایر نقاط جهان هم نخبگان به کمکش می آیند ولی نخبگان ایرانی، مهندس ایرانی را تنها می گذارند چون رویای آنها چیز دیگریست

قطعا منکر ضعفهای مدیریت دولتی (نه ایرانی) نیستم