هر کسی کو دور ماند از اصل خویش (متاسفانه دور کردند) باز جوید روزگار وصل خویش
شاعر ترک مولانا
پاسخ ها
ناشناس
||
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
شاعر ترک مولانا ؟!!! انقدر بی ریشه و بی هویت هستید که دنبال غارت و دزدی هویت همسایگان افتادید
ناشناس
||
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
با تحریف و دزدی از تاریخ و فرهنگ!! ترکیه بافرهنگ نمیشه
ناشناس
||
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
چز تجاوز و دزدی خاک و تاریخ یک کشور هنر دیگه ندارید
ناشناس
||
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
مولانا فارس و ایرانی نیاز به تحریف ندارد
ناشناس
||
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
قبر قلابی برای مولانا ایرانی در مقدونیه نشان از دزدی و تحریف واقعیت است
ناشناس
||
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
شاعر ترک ایرانی.مگه همه فارس هستند؟ آثار علامه طباطبایی به زبان عربی است مگر علامه عربه؟ زود قضاوت نکنیم.
ناشناس
||
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
قبر قلابی مولانا در مقدونیه ؟؟؟؟ یه کمی بیشتر مطالعه کنید قبر مولانا در قونیه است نه مقدونیه.تازه شماها که مولانا را کافر می دانستید؟.
ناشناس
||
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
قضاوتی به دور از تعصب و خدابسندانه بکنیم ؤ در نظر بگیریم که آخرتی هست،:فردی در بلخ که شهری ترک نشین است به دنیا می آید برای سفر حج از ایران عبور می کند و بعد در قونیه وفات می کند . آیا به صرف اینکه اشعارش را به فاارسی سروده ایرانی می شود ؟ در این صورت اکثر دانشمندان ما كه آثارشان به عربی است عراقی هستند؟
ناشناس
||
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
اولا مولانا اهل بلخ بوده و فارس اصیل است .دوما موقعی که به قونیه مهاحرت کرده قونیه جزو ایران بوده است و سوما اگه ترکی بود یک بیت به ترکی می سرود.
ناشناس
||
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
بلخ در افعانستان فعلی است و جزعی از ایران بزرگ بوده و مولانا برای سفر حج نیامده بلکه آمده در بخش دیگری از ایران ساکن شده و بعد برای یافتن شمس به قونیه رفته و آنجا ماندگار شده است
محکومیت سحر تبر به ده سال حبس
من نمیدانم ونمیخواهم بدانم این خانم تبردراینستاگرامش چی گفت وچیکارکرد ولی درمورد محکومیتش به ده سال نسبت به مجکومیت ابررشوه گیر ومعاون اجرایی قوقه قضائیه یعنی اکبر طبر خیلی زیاد هست
مام جمعه قم: در برخی روایات آمده اگر قمی ها نبودند دین ضایع می شداقای سعیدی اولا شهرقم را بااعمال ورفتارتان باید ولایی بدانید نه اینکه درحد شعار بله زمانی امثال شیخ خراسانی وبروجردی و..... داشتیم که مردم هم تابع دستورات شرعی انان بودند وهم انان متدین وفقط به دین وتبلیغات دینی فکر میکردند نه الان حوزه تمام عزمشان سیاسی هست ولی ازاتدین ودینداری ومبلغی دین کمرنگ شده اند واقای سعیدی ازاینکه قم نبود دین ضایع میشد باید به این حدیث وصخت وسقم حدیث تحقیق کردکه جعلی نباشد اگر هم صحت داشته باشد وظیفه شماها نسبت به تک تک مردم قم بسیار سنگین هست اگر شعر قم شهر دین هست دین به همه مردم حتی به فردی که دین اسلام ندارد را بایک چشم نگاه میکند وتقسیم شهروندی ندارد ایا درمسلک شماها همان درشهر قم اینگونه هست؟ اگر تمام شهروندان قم رابطورمساوی درنگاهتان هست درهمان شهر دینی نباید تخلف وبزه وبی حجابی وفساد و.... داشته باشیم ایانداریم؟ اقای سعیدی شهر دین بودن واگر قم نبود دین ضایه میشد این درحد شعار هست ولی الان درهمان قم دین گریزی هست وشماها درماموریتتان موفق عمل نکردید شاید به حرف این حقیر کتمان کنید وبرنجید ولی درپیشگاه خدا ومعصومین ع مسئول وپاسخگو هستید
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا: جریان اصلاح طلب قافیه را باخته
اقای سعیدی مهمولا براساس قانون اساسی نظامیان وروحانیان عقیدتی سیاسی ها نباید درجناح بندی سیاسی شرکت کنند نمیدانم شماها خودتان را پیروولایت وامام ره میدانید ولی نظرش را قبول ندارید ایا فقط اصلاح طلبان قافیه را باختند اصولگرایان چی؟ اینها قافیه را که بدتر ازاصلاح طلبان باختند ولی پذیرشش برای شماها درداور هست درضمن اگر اصولگراین دربین مردم وجه مردمی وصداقت ومدیریتی وجهادی داشتند قطعا مردم درانتخابات اسفند98با حضورپرشکوه درپای صندوقهای رای اعلام حمایت ازاین طیف جهادی وانقلابی میکردندچرا نیومدند؟پس مردم ازهردوجناح ناراحت وناراضی هستند یک وقتی علماها بخودشان غره نشوند که مردمی وحمایت مردمی را دارند نه مردم ازاین قشر هم ناراحتند مردم به کسی کهاینهارا ورای انهارا حرام وخودشان را حاشیه نشین بدانند ناراضی هستند اقای سعیدی کی مردم را خس وخاشاک خواند کی ومردم را حاشیه نشین وبیسواد خواند کدام جناح رای مردم را رای حرام خواند؟ قبل ازانقلاب همین مردم را شماها خلق الله صدا میکردید وقتی انقلاب شد حضرت امام گفت مردم ولی نعمتان انقلابند بعد ارتحال امام ره مردم شدند عوام الناس بعد انتخابات ریاست جمهوری96مردم لقب حاشیه نشین وبیسواد تنل یافتند این را کی کرد؟همین اصولگرایان شماها
انتقاد مشاور لاریجانی از عجله مجلس برای تصویب مصوبه جنجالی: بیتدبیری محض بود
مجلس انقلابی وجهادی ازنظر نظام تااین لحظه که اینقدر درانتخابات دغدغه معیشت مردم را داشت اقدام موثری صورت نداد واین مجلس ازهمان ساعات اولیه بخاطر عقده گشایی وکینه دوزی که درانتخابات ازرئیس جمهور ومردم داشتند دست به تخریب واستیضاح وجمع اوری امضا برعلیه رئیس جمهور وتوهین درحد عالی به شخص دوم کشور صورت دادند واینقدر دراین افتضحات اخلاقی شوری بوجود اوردند که رهبری با صراحت ومحکم این روش نمایندگان را تقبیح کرد واین نمایندگان مثل شکارچی درکمین دولت نشستند تا اشتباهی رخ دهدوانتقام سخت را بردولت ورئیس جمهور عملی کنند تا قضیه ترور شهید فخری زاده پیش اومد که این نمایندگان منتظر شکار هنوز فاتجه ای برای این شهید نخوانده بودند که برجام را لغو کردند وبه ارزوی دیرینه خود رسیدند تا مبادا دراین مدت باقی مانده عمر دولت به مذاکره ورفع تحریم منجر شود وقافیه انتخابات سال 1400را ببازند این کارنمایندگان نامردی درحق مردم وکشور بوده وهست ولایل دیگری هم هست که دراین کامنت نه حوصله مخاطبان رادارد ونه جایش هست
ادعای حیدر العبادی درباره ترور سردار سلیمانی
درمورد این ادعای نخست وزیر پیشین عراق چرا یکبار هم شده نظام روی این حرف که عراق واستخبارات عراق درترور شهید سلیمانی نقش داشتند بطور جد پیگیری نمیکند؟ ایا اینطور تلقی نمیشود انتقام سخت فقط درحد شعار بود ؟
همین همسایه های دوست و برادر فرصت پیدا کنند میریزند سر ایران تیکه تیکه میکنند کمین نشستن تا تحریم و اختلاس و دزدی و نارضایتی مملکتو ضعیف کنه تا دیر نشده با آمریکا و اروپا مذاکره کنید تحریم ها رفع بشه بخاطر حفظ قدرت ایران نابود نکنید
ایکاش همه صحبت قوچانی را به دقت بخوانند. قوت ایده ایران در تاریخ زمانی تبلور یافته (چه قبل و چه پس از اسلام) که همه آحاد مردم را با تضمین حقوق (نسبی در زمان خود ) جزئی از کل نموده. پیشرفت اقتصادی فرهنگی ایران در مقاطعی از دوران صفوی بویژه در دوران شاه عباس بزرگ (اول) خود بخاطر این کثرت گرایی است. بر خلاف اسم - ترکیه -- که خود را محدود به قومیت خاص می کند. ایده ایران از طرف دیگر مجموعه ایست از قومیت ها و باور های گوناگون. او که به فکر توفیق شیعه به مفهوم واقعی (نهضت حسین برای عدل نه عوام فریبی برخی مذهبیان قشری برای امرار معاش) است خود باید به فکر این پتانسیل عظیم ایران که فقط با پذیرش حقوق همه شهروندان ممکن است تحقق یابد باشد.