تا کنون قیمت خودرو بهخاطر معاملاتی بودن آن و نه مصرفی بودن آن روز به روز گرانتر میشد آلان که رفته رفته رو به مصرفی بودن کرده سوء استفاده دولت شروع شده و خودرو رو برای اشرافیت به بازار عرضه میکنه
کی به کیه. طبق مصوبه شورای رقابت قرار بود سایپا محصولاتش را حداکثر هر سه ماه ۲۵ درصد افزایش بده ولی ۴۰ درصد افزایش داد. شورای رقابت چه اعتراضی کرد؟ حالا هی بیا فرمول بنویس. خانه از پای بست ویران است.
پاسخ ها
اسدی-یک بازنشسته
||
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
خود کرده را تدبیر نیست!!!یعنی سالی 100درصد !!!علی برکت االه
تمام این کارها و اخبار عمدیست برای اینکه بازار رو بهم بریزن!
کیه که ندونه دلال هیچ وقت دستش از خودرو قطع نمیشه!
این بهونه ها فقط برای گران کردن وافزایش درامد دولته!! دقیقا تو بازه ای که خودرو داشت قیمت ها یواش یواش پایین میومد شورای رقابت یکهو به نفع خودروساز ها وارد عرصه شد تا جلوی این کاهش بیشتر و آرامش بازار رو بگیره!
دقیقا مشابه زمانی که دلار داشت تا 22 هزارتومن کاهش پیدا میکرد اما دولت عمدا جلوی این کاهش رو گرفت تا دلار همچنان گران به مردم فروخته شه!
مردم همچنان به نخریدن ادامه بدن تا اینا هم هر روز فرمول برای خودشون اختراع کنن... مردم همچنان به نخریدن ادامه بدیم!
وقتی بازار خودرو انحصاری است معلوم است که این حرکت ها برای این است که نگذارند قیمت ماشین های داخلی از این هم پایین تر بیاید. چرا فکر می شود مردم نمی فهمند؟ متاسفانه مثل اینکه تحریم ها خیلی به خودرو سازان مزه داده است. مردم یادشان نرفته که چهار پنج سال پیش با ورود چند تا ماشین جدید مونتاژی و غیر مونتاژی چینی و اروپایی چطور پراید و پژو باد کرده بودند و کسی خریدارشان نبود....
رئیس شورای رقابت: منتظر هستیم دلالها کمکم از بازار خارج شوند!
همین حرفهای بی ربط میزنید اعتماد مردم نسبت به دولتهای از بین میره، بگو میخواهیم گرانوش کنیم، این حرفهای صد تا یه غاز چرا میزنید. "نمیر نمیر بهار میاد کمبوزه با خیار میاد". هر چه مجلس به دولت فشار بیاره، دولت هم منتقلش میکنه به مردم.