این کارا اجرایی هست و به دولت ربط داره نه به مجلس
مجلس چیکاره هست که داره سنگ اندازی میکنه؟؟؟؟
چرا هر طرحی رو دولت مردا میدن مجلسی ها مخالفن؟؟؟
جالبه که این مجلس انقلابی و همفکراشون با کاهش قیمت دلار هم مخالفن و میخوان قیمت دلار بالا بمونه
اوایل یا اواسط جنگ بود که اتوبوسهای دست دوم ازالمان وارد کرد برای شهر تهران انموقع اتوبوس را یک میلیون ت.مان وارد کردند تنها کولر وسیستم تهویه مطبوع ان را در بازار ازد دومیلیون تومان فروختند
توان تولید خودروها ی سبک و سنگین و اتوبوس های شهری، به راحتی در کشور وجود دارد. در بسیاری از صنایع متالوژیکی، توان موجود در داخل کشور به راحتی، قادر به تامین نیازهای صنایعی مثل لوازم خانگی، خودرو سازی، قطعه سازی، جوشکاری و... که هم اکنون در تامین تجهیزات آن از خارج از کشور، با مشکل مواجه هستیم، وجود دارد.
در برخی صنایع متالوژیکی و جوشکاری، به شخصه مشاهده کرده ام، برخی از تجهیزاتی که به راحتی در یک کارگاه کوچک و در یکشرکت دانش بنیان، با توان داخلی یا مهندسی معکوس قابل تامین است، برای تهیه آن از خارج از کشور و با هزینه چند برابری مشکل وجود دارد و کلی آدم، گاهی معطل یک قطعه ساده قابل تولید در داخل هستند.
پیشنهاد می شود ستاد و سامانه ای ویژه برای تأمین تجهیزات صنعتی که نیاز به سایر صنایع تبدیلی دارد و برای تامین تجهیزات آن، مشکل وجود دارد، تشکیل شود که ثبت نیاز ها و سفارش ها برای شرکت ها راحت باشد و با ارجاع توسط متخصصین به صنایع تبدیلی، شرکت های دانش بنیان یا سایر شرکت های نامرتبط که توانایی تهیه در داخل را دارند، تولید شود.
امروزه جایگاه محیط زیست اهمیت بیشتری نسبت به سایر مسائل اقتصادی و... پیدا کرده است و در بحث هایی مثل آلودگی هوا شاهد آن هستیم. واردات اتوبوس های دست دوم علاوه بر فرسودگی زودتر و آسیب های زیست محیطی، در شان مردم ایران نیست.
نیاز به دوباره کاری و هزینه مضاعف در کوتاه مدت برای فرسودگی و آلودگی زیست محیطی وجود دارد.
امروزه جایگاه محیط زیست اهمیت بیشتری نسبت به سایر مسائل اقتصادی و... پیدا کرده است و در بحث هایی مثل آلودگی هوا شاهد آن هستیم. واردات اتوبوس های دست دوم علاوه بر فرسودگی زودتر و آسیب های زیست محیطی، در شان مردم ایران نیست.
نیاز به دوباره کاری و هزینه مضاعف در کوتاه مدت برای فرسودگی و آلودگی زیست محیطی وجود دارد.