ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
خرید یه ماشین که توو کل دنیا ساده ترین و در دسترس ترین چیزه توو این مملکت شده گره کور. چرا؟ چون آقایون حاضر نیستن از سود هنگفت تولید این ابوقراضه های از رده خارج بی کیفیت بگذرن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
موندم فروش خودرو این همه سودآوری برای شرکت های سازنده داره ولی چرا سهامش این قدر افت می کنه؟! کاش یکی جواب بده
منصف
|
United States of America
|
۰۴:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
بطور اصولى طرح خوبى بنظر ميرسد. شايد منطقى تر باشد كه كل منابع حاصل از مابه التفاوت قيمت پايه و قيمت بازار بصورت وام هاى بهره زير ١٠٪؜ در اختيار قطعه سازان و شركت هاى توليد خودرو ( متناسب با تعداد خودروهاى فروش رفته هر شركت ) قرار بگيرد تا با تامين نقدينگى لازم امكان افزايش توليد فراهم شود. بديهى أست با اين روش قيمت ها در بورس بنفع خريداران رقابتى و تعديل ميشود. بعبارت ديگر با حذف رانت ده ها هزار ميليارد تومانى كه در حال حاضر نصيب شبكه مافيائى واسطه ها و دلالان ميشود قيمت خودروها بنفع سازنده و مصرف كننده تعديل و واقعى خواهد شد.
صبا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
یکی نیست بگه آخه کسی که این طرح ها رو میدی
وقتی سقف آرزو و پولی که طرف میخواد برای یک داشتن یک ماشین با قیمت نازل باشه
و له له اون رو میزنه چطور خودرو ساز باید به فکر افزایش کیفیت باشه
وقتی خودروساز میتونه هر آشغالی رو تواین بازار بفروشه چرا بیاد کیفیت رو بالا ببره - چیه دو قرون گرون تر کنن خودرو را !!!