متاسفانه این چیزها برای مردم عادی شده و با این روند شاهد پوسیدگی خودروهای صفر تولید داخل در داخل کارخانه های تولید ، قبل از تحویل به مردم خواهیم بود
ان شاا... مردم عاقل باشند و این محصولات بی کیفیت انحصاری رو از تولیدکنندگان داخلی خودرو نخرند و بهتر است با همون ماشین های 10 الی 20 ساله قدیمی خودمون سر کنیم تا شاید فرجی حاصل بشه
شورای رقابت بزرگترین جک امروز بازاره
نماینده دولت از خودروساز دولتی حمایت میکنه.
چرا این شورای کذایی به دنبال اصلاح مخارج اضافی خودروسازها نیست.
خودروسازها پول دلاری میگیرن ، خودروی ریالی میدن به مردم.
چندمیلیارد دلار سالانه به این خودروسازها میدیم، همون را بی دردسر میتونیم خودرو مناسب وارد کنیم.
این مشکلاتی که در کشور ما است اگر دست هر کسی بدهند می تواند حل کند اما دلیل اینکه چرا حل نمی شود مشکل سختی در حل شدن آنها نیست بلکه مشکل مشکل رانت و منفعت طلبی است و یک عده هستند که منافع آنها باعث شده است که مشکلات حل نشود و تا وقتی اینها از سیستم مدیریت کنار گذاشته نشوند مشکلات حل نمی شود.
صنعتی که مصرف کنندش از قیمت و کیفیت محصولاتش راضی نیست و تولیدکنندش هم از انواع رانت استفاده میکنه و سوء مدیریت داره و روز به روز داره زیان میکنه و چرا هنوز پابرجاست؟ چرا هنوز حمایت میشه؟
ان شاا... مردم عاقل باشند و این محصولات بی کیفیت انحصاری رو از تولیدکنندگان داخلی خودرو نخرند و بهتر است با همون ماشین های 10 الی 20 ساله قدیمی خودمون سر کنیم تا شاید فرجی حاصل بشه