یعنی که گنه را به از این نیست بهانه اعمال دین به روش داعش وطالبان حاصلش دین گریزی وفرار ازحکومتهای تحت عنوان اسلام است موسیقی ایرانی تحت عنوان هوره کردی باسابقه 7000 ساله محتوایش ستایش اهورامزدا وخدابوده وموسیقی اصیل ایرانی هم برگرفته از مجالس تعزیه است خب لابد ما تودین مردم دخالت کردیم وهرچه خود می فهمیدیم وصلاح میدانستیم را بعنوان دین خدا تبلیغ کردیم بجای جذب اولوالالباب جانب حفظ عوام درصحنه را گرفتیم صدا و سیما بجای تبلیغ ومعرفی اسلام جانب خوابها و مکاشفات ونقل قول از دیدار فلان راننده کامیون کاهل نماز و خلافکار با امام زمان ع ومطالبی که قطعا کذب محض میباشند را گرفته است مثلا بعد از رحلت آیت اله بهجت و آقافخر تهرانی و آیتالله بهاءالدینی ومرحوم شیخ خیاط هرکی هرچی دزکرامات ومکاشفات وملاقاتها ازاین بزرگواران شنیده را کتاب ونقل کردیم درصورتیکه اکثر این بزرگواران وزاهدین صاحب دل با مرحوم پدرم مراوده واز دوستان صمیمی ایشان بودند واصلا راضی به بیان این مطالب آنهم ازنوع صحیحش را نبودند چه برسد به به سرهم کردن عوام وعجائز
مشرق یک مجری صدا و سیما حرف دل مردم را زده است. سر خود را زیر برف کرده اید و فکر می کنید مردم هیچی نمی فهمند. کاملا مشخص است که بخاطر وعده های دروغ برکت در واردات واکسن خارجی تعلل صورت گرفت
سوال کننده از شهریاری اگر به فرض اینکه هدفمند بوده جوابهای ایشان که جای سوال بیشتری دارد ونشان از بی تدبیری و بدون برنامگی همه ارگانها بوده بخصوص خود ایشان که نماینده مردم هم هست.
شرم بر خبرگزاری و سایت مشرق!اگر شماها از خبرنگاری فقط ماله کشی و جناح بازی بلد هستید،چرا نمیذارید چند نفر مجری و یا خبرنگاری هم که قراره از مسئولین مطالبات مردم پیگیری کنند،به کارشون ادامه دهند؟مگر اون خانم مجری محترم چی گفت و چی پرسید؟حرف دل مردم پرسید.سوال هزاران ایرانی پرسید.
آقای شهریاری به عنوان یک پزشک از امضا کنندگان نامه به رهبری برای عدم ورود واردات گسترده و به موقع واکسن بوده اند و باید بخاطر همین موضوع جوابگو حتی محاکمه شوند.
مگر نوع سوگواری وعزاداری دولت با مردم وبخصوص نسل جوان تفاوت دارد؟
این ثمره خط فکری نسل جدید است همین هائی که درکشورکاملااسلامی پرورش یافتن
شایدماقدیمی ها باید درس بگیریم
تاکی به تمنای وصال تو یگانه
اشکم شود از هر مژه چون سیل روانه
خواهد به سر آید، شب هجران تو یانه؟
ای تیر غمت را دل عشاق نشانه
جمعی به تو مشغول و تو غایب ز میانه
رفتم به در صومعهٔ عابد و زاهد
دیدم همه را پیش رخت راکع و ساجد
در میکده رهبانم و در صومعه عابد
گه معتکف دیرم و گه ساکن مسجد
یعنی که تو را میطلبم خانه به خانه
روزی که برفتند حریفان پی هر کار
زاهد سوی مسجد شد و من جانب خمار
من یار طلب کردم و او جلوهگه یار
حاجی به ره کعبه و من طالب دیدار
او خانه همی جوید و من صاحب خانه
هر در که زنم صاحب آن خانه تویی تو
هر جا که روم پرتو کاشانه تویی تو
در میکده و دیر که جانانه تویی تو
مقصود من از کعبه و بتخانه تویی تو
مقصود تویی کعبه و بتخانه بهانه
بلبل به چمن زان گل رخسار نشان دید
پروانه در آتش شد و اسرار عیان دید
عارف صفت روی تو در پیر و جوان دید
یعنی همه جا عکس رخ یار توان دید
دیوانه منم من که روم خانه به خانه
عاقل به قوانین خرد راه تو پوید
دیوانه برون از همه آیین تو جوید
تا غنچهٔ بشکفتهٔ این باغ که بوید
هر کس به زبانی صفت حمد تو گوید
بلبل به غزلخوانی و قمری به ترانه
بیچاره بهائی که دلش زار غم توست
هر چند که عاصی است ز خیل خدم توست
امید وی از عاطفت دم به دم توست
تقصیر خیالی به امید کرم توست
یعنی که گنه را به از این نیست بهانه اعمال دین به روش داعش وطالبان حاصلش دین گریزی وفرار ازحکومتهای تحت عنوان اسلام است موسیقی ایرانی تحت عنوان هوره کردی باسابقه 7000 ساله محتوایش ستایش اهورامزدا وخدابوده وموسیقی اصیل ایرانی هم برگرفته از مجالس تعزیه است خب لابد ما تودین مردم دخالت کردیم وهرچه خود می فهمیدیم وصلاح میدانستیم را بعنوان دین خدا تبلیغ کردیم بجای جذب اولوالالباب جانب حفظ عوام درصحنه را گرفتیم صدا و سیما بجای تبلیغ ومعرفی اسلام جانب خوابها و مکاشفات ونقل قول از دیدار فلان راننده کامیون کاهل نماز و خلافکار با امام زمان ع ومطالبی که قطعا کذب محض میباشند را گرفته است مثلا بعد از رحلت آیت اله بهجت و آقافخر تهرانی و آیتالله بهاءالدینی ومرحوم شیخ خیاط هرکی هرچی دزکرامات ومکاشفات وملاقاتها ازاین بزرگواران شنیده را کتاب ونقل کردیم درصورتیکه اکثر این بزرگواران وزاهدین صاحب دل با مرحوم پدرم مراوده واز دوستان صمیمی ایشان بودند واصلا راضی به بیان این مطالب آنهم ازنوع صحیحش را نبودند چه برسد به به سرهم کردن عوام وعجائز