خب یه کارگروهی باید کسانیرو کا فکر میکنن واردات خوردو به ضرر کشورو مردمه روشن کنه تا این بندگان هدا هم دلیل مفید بودن وارداتو بدونن اونوقت مطمئن باشید اصرار میکنن واردات لوازم خانگیرم از سر بگیرید تا شبیه به شورویه سابق نشیم با مشتی جنس بنجل و بی ارزش
اگر قرار بر واردات خودرو به نفع قشر متوسط به پایین باشد باید خودروهایی در محدوده قیمتی خودروهای ساخت داخل یا ارزانتر ازخودروهای ساخت داخل باشد،چون قراربر رقابت کیفیت و قیمت است در غیر اینصورت واردات خودروهای لوکس و گران قیمت فقط به نفع قشر مرفه کشور است و هیچ اثری بر قیمت و کیفیت خودرو های ساخت داخل ندارد.
بررسی علمی از صورتهای مالیشون در سال ۱۳۹۹ بفرمایید چقدر هزینه جاری خودروساز هست معادل چند صنعت وام ها را جذب کردن و چقدر معوقه مالی به بانک ها و شرکت ها دارند و خروجی این حمایت چیست ؟
با این پول حجم سرمایه و زمین چه کارهایی میشد انجام داد و چنانچه واردت میشد چقدر درآمد زایی برای کشور میداشته؟
مصرف سوخت بالا ,آلایندگی صوتی و آلودگی محیطی زیست با موتور گیربکس هایی با ساختار قدیمی و بازدهی پایین , ایمنی پایین , نازیبایی ظاهرامر هست
تکراری بود این خودروهای با طراحی ۳۰ سال پیش باعث پایین آمدن روحیه مردم میشه
اصولا هزینه فایده صنعت چی بوده ؟