ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
من دو تا بچه مدرسه ای دارم واقعا نمی دونم عواقب واکسن زدن چیه الان هی دارن مدارس تو گوش بچه ها می خونند که از آبان حضوری می شه واقعا با این شرایط رعایت پروتکل ها و آمار نزدیک به سیصد فوتی در روز به صلاحه که حرف از بازگشایی زده بشه؟ حداقل اگر آمارها کم شده بود یه اطمینانی می شد داشت برای واکسن هم می ترسم واقعا می ترسم و نمی دونم درسته یا نه. اما به هر حال حتی اگر واکسن هم زده بشه بهتره حداقل تا نزدیک عید مدارس به همین صورت مجازی باشه اگر آمار پایین اومد بعد عید حضوری کنند. وقتی هوا سرد می شه پنجره کلاس ها بسته ست تهویه صورت نمی گیره. ما که الان هجده ماهه خونه نشین بودیم و بچه ها رو بیرون نبردیم انصاف نیست بچه هامون خدای نکرده مبتلا بشن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
نکته قابل توجه درباره واکسن این که مانع از کرونا نمیشه فقط خطرناک بودن آن را کاهش می دهد.
کسایی که واکسن زدند اتفاقا می توانند میزبان خوبی برای انتقال و گردش کرونا باشند.
کرونا دو قسمت در ژنوم خود داره بخش اصلی کرونا که باعث عملکرد آن می شود درون سلولی است و واکسنها بر اساس بخش پوششی ویروس طراحی شدند. در صورت تغییر پوشش به خاطر موتاسیون واکسن اثرش را از دست می دهد. اگر کردش ویروس در جامعه وجود داشته باشه واکسن ها به زودی اثر خودشون را از دست می دهد. و هر سال باید برای ویروس جدید واکسیناسیون انجام بشه
پس واکسن فقط برای کاهش مرگ و میر است نه مهار ویروس. باید پروتکل ها و قرنتینه به سختی انجام بشه تا ویروس ریشه کن بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
خیر برای فرزندانم واکسن های نامعتبر نمی زنم ولی در صورت وجود واکسن های معتبر مثل سوبرنا یا فایزر می زنم
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
*
*
*
تنها جگرگوشه ام که ماحصل خون دل خوردنهاست را هرگز به میدان مین نخواهم فرستاد.

مسئولین هم توقع نداشته باشند که جان عزیزم را بدست بی کفایت انها بسپارم.

تمام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
به هیچ عنوان فرزندم رو به کلاس حضوری نمی فرستم حتی اگه قرار باشه یکسال از تحصیل عقب بیافته.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
شما فکر می کنید یک سال از تحصیل عقب افتاده، درصورتی که در واقع 5 سال از زندگی عقب خواهد افتاد و اثرات زیرساختی روی کودک می ذاره که در نهایت قابل جبران نیست.
ناشناس
| Canada |
۱۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
کودکان در معرض خطر کرونا نیستند واکسیناسیون برای کنترل در بزرگسالان هست. ولی منطق این حضرات این هست که بچه ها رو قربانی بزرگسالان کنند. واکسن ها تکنولوژی ام آر ان ای عوارض دائمی دارند. هرگز کودکتان را قربانی بیگ فارما نکنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
ترجیح میدهم فرزندم ترک تحصیل کنه ولی با توجه به وضعیت موجود در مدرسه حضور نداشته باشه. ضمنا با واکسن فرزندم مخالفم. زیرا ما نباید تبدیل به موش آزمایشگاهی شویم
پاسخ ها
عبداله
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
بگذار ترک تحصیل کند. مثل خودت بی سواد بشه. چه اشکالی دارد. کشور به رفتگر هم احتیاج دارد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
به عبداله بیشتر احتیاج دارند!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
جناب عبداله فرقی نمیکنه.الان با سواد ها رفتگر شده اند و 6 سال درس خونده ها جزو مقامات بالا.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
هرگز بچه خط قرمز من . من زدم ولی زمانی برای بچم میزنم که دنیا شروع کرده باشه به واکسن زدن کودکان و فقط فایزر هم باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
کانادا و خیلی کشورها زده اند
ناشناس
| Canada |
۱۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
چرا چرت میگی من خودم ونکوور زندگی میکنم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
اصلا.تا بهداشت جهانی تایید نکنه به هیچ وجه.لیاقت مردمی که بادست خالی جلوی صدام و پشتیبانهاش موندن بهترینهاست
ناشناس
|
Bosnia and Herzegovina
|
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
من به برنامه ریزی و تعلل و قصور مسئولین در ایران ممکنه اعتراض داشته باشم ولی باور دارم که در مسئله کرونا واقعا خیرخواه مردم بودند و اگه الان واکسنی رو تایید میکنند، حتما مطالعات و بررسی های زیادی رو انجام داده اند بنابراین بهشون اعتماد میکنم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
بله، با واکسیناسیون کودکان موافقم. واکسن های سینوفارم، بهارات هند، سینووک و حتی برکت از نوع واکسن غیرفعال هستند که یک فناوری قدیمی هستش و سالهاست که واکسن های حاصل از این تکنولوژی برای تولید واکسن به کار می‌ره. این فناوری در برابر واکسن ها ساخته شده با فناوری ویروس ضعیف شده مثل سه گانه و ب ث ژ که به کودکان تزریق میشه بسیار ایمن تر هستش. (البته این واکسن ها هم ایمن هستند).
الان باید نگران چی باشم؟ یعنی چی که میگن بذارید بقیه تزریق کنند بعد ما تزریق میکنیم؟ مگه بقیه ابزار آزمایشات و رفع نگرانی مخالفین واکسیناسیون هستند؟
زمانی که ترکیه و امارات از سال قبل سینوفارم تزریق کردن اگر همون موقع ایران هم شروع میکرد این همه تلفات نداشتیم ولی باور کنید اگر وارد هم میکردند همه میگفتند واکسن چینی تزریق نمی‌کنیم.
پزشکی پیشرفت کرده و تولید واکسن رو به حداقل زمان ممکن رسونده. ترسی نداره.
نظرات بیشتر