ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
اگر دوباره پستی به اقای روحانی داده شود با اعتراض مردم روبرو خواهد شد ایشان هیچ جایگاهی بین مردم ندارد و این را خود ایشان و همه مردم می دانند بنا براین نباید توقع بی جا وجود داشته باشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
فاصله بسیار زیاد درامد و کیفیت زندگی مسولان کشور با ۹۰ درصد مردم

باعث شده است

تا در مورد فشارهای خرد کننده ناشی از تحریم های کمر شکن که باعث گسترش

فقر و بیکاری و تورم و گرانی و کرونا و نگرانی و بهم خوردن زندگی میلیونها

خانواده ایرانی بی توجه و خونسرد باشند و دست از لجاجت برندارند ..
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
در پاسخ میرسلیم
. اول برو از یک کارخانه لوازم خانگی دیدن کن تا ببینی جز مونتاژ کاری انجام نمیدهند
دوم مگر در مورد خودروسازان که ۴۰ سال بدون رقیبند بخش تحقیق و توسعه دارند و اگر دارند توانسته اند خودرو نزدیک به خودرو روز تولید کنند ؟؟
سوم لوازم خانگی مانند خودرو نیست که بتوانید انحصار ایجاد کنید و دستور عدم ورود تنها به نفع قاچاقچیان است و دولت را از درآمد حقوق گمرکی محروم میکند چهارم تنها راه توسعه داشتن رابطه با کل دنیا و اجازه به سرمایه گذران در جهت شراکت با شرکتهای صاحب تکنولوژی است ود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
فعلا که چند صد ماینر در تعداد چند ده هزار تایی در سایت های چینی های

وابسته به مافیای قدرت و ثروت کشور ، در حال بهره برداری هستند

و هزینه برق انها را نیز با افزایش چند برابر کردن قبوض برق از مردم میگیرند
جوان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
سلام.هرچند حرفها و اقدامات بعضی از مسولین باکو ناشی از سطحی نگری و مصداق ضرب المثل "من آنم که رستم بود پهلوان"هست و برگزاری رزمایش در شمالغرب لازم بودولیکن ادامه این سیاست برای وجهه ایران مضر است.ما که ادعای حمایت از حق طلبی در اقصی نقاط دنیا داریم اگر با خواسته مشروع آذری ها برای داشتن دالان ارتباط زمینی بین باکو ونخجوان و ارمنی ها برای ارتباط زمینی ایروان با ارامنه قره باغ مخالفت کنیم عدالتمان زیر سوال میرود و با توجه به انگیزه قوی هردو طرف آذری و ارمنی در صورت معامله آنها در هر صورت این اقدام دیر یا زود صورت میگیرد و وجهه ایران مخدوش میشود.لذا تلاش ما باید این باشد که این اقدام در چارچوب منافع مشترک همسایه ها و معامله برد برد باشد.حرفهای مسولین باکو را میتوان از منظر سیاست بازی و مصداق ضرب المثل "به مرگ بگیر تا به تب راضی بشه"برای گرفتن امتیاز بیشتر دید وگرنه اونها خوب میدونند که باکو توان قطع ارتباط زمینی ایران با ارمنستان را نداره و حساب باز کردن روی ترکیه یا پاکستان یا اسراییل برای حمایت از این کار اونقدر احمقانه هست که به فکر هیچ سیاستمدار عاقلی نمیرسه.شاید تصمیم حکیمانه در این مورد که به معامله برد برد منجر بشه و از هل دادن بیشتر باکو به دامن تل آویو جلوگیری بکنه این هست که ایران پیشنهاد بده که بدون تغییر مرزهای سیاسی منطقه،دالانهای ارتباط زمینی باکو-نخجوان و ایروان-قره باغ بصورت محدود و کنترل شده ایجاد بشه و کنترل تردد و امنیت دالانها بوسیله نیروی محدود ومسلح مشترکی از نیرو های ایرانی-روسی-ترکیه ای انجام بشه (قسمتی از هزینه این نیرو ها به راحتی با هزینه اخذ شده از محل عوارض تردد قابل پرداخت هست)و حتی در صورت نیاز ،تقاطع این دالانها با مسیر ایران-ارمنستان بصورت غیر هم سطح هم میتونه باشه تا هیچ گونه مشکل حقوقی و تلاقی فیزیکی هم ایجاد نشه.اگر اینچنین توافقی انجام بشه روابط همسایه ها تحکیم و شیطنت دشمنان خنثی میشه و باکو با دست خودش دشمنان ایران را اخراج میکنه بدون اینکه ما یک گلوله هم شلیک کنیم.
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
سلام بدون شک قاچاق کالا در حجمهای بزرگی اتفاق می افتد مردم عادی وحتی کولبران نمی توانند چنین حجمی را انجام دهند بنابراین قاچاق کالا باید توسط کسانی انجام شود که امنیت کامل داشته ودارند
كارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
اقاي مير سليم . هزينه تحقيقات و رشد شركتهاي لوازم خانگي كه همشون قطعات اصلي را از چين وارد ميكنند را نبايد مردم و كارمندان و حقوق بگيران بدهند . لطفا در رابطه با چگونگي رشد صنايع در دنيار و رقابتي شدن انها تحقيق و مطالعه كنيد
سیامک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
روحانی باید پاسخگوی ترک فعل های متعدد خود باشد و محاکمه شود نه اینکه عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بشود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
اقا حمایت از تولید داخل درست ولی نشه مثل خودروسازی ما ، در تمام کشورهای پیشرفته دنیا واردات آزاده و تولید داخل هم در جریان ، حمایت از تولید داخل زمان مشخصی داره و تولید کننده باید بتوانه بعد از حمایتهای انجام شده با تولید کننده خارجی رقابت کنه ، خوب با توجه به اینکه سوبسیدهایی رو دریافت میکنه و تعرفه واردات پرداخت نمیکنه پس قاعدتا باید بتونه به لحاظ قیمتی از واردکننده ارجحیت داشته باشه و وقتی کیفیتش هم خوب باشه بنابراین مصرف کننده خود به خود به سمت تولید داخل خواهد رفت اما بستن مرزها و انحصار به استفاده از تولید داخل میشه ایران خودرو و سایپا که بعد از 40 سال از حمایتهای بی سروته هنوز که هنوزه در حد تولید ماشین اسباب بازی هم نیستن و هزینه اون رو مردم دارن با کشته شدن در جاده ها و آلودگی محیط زیست میدن و دولتها هم عین خیالشون نیست چون از تولید کننده سهم خودشون رو خیلی راحت میگیرن البته اگر اونها هم کمی تعقل کنند مصرف همچین خودروهای بنجلی آسیبی که به لحاظ اقتصادی بهشون میزنه به مراتب بیشتر از سودیه که نصیبشون میشه اما دریغ از کمی تعقل
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
اربیعن امسال سفر به کربلا نه تنها ثواب نبود بلکه حرام بود
نظرات بیشتر