ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
میرسلیم: واردات خودروهای دست دوم باعث تاسف است
تاسف تولید 40سال خودرو با همان کیفیت ضعیف است
تاسف نداشتن حق انتخاب مردم است
تاسف عدم توانایی مدرم جهت تامین خودرو نسبت به درامدشونه
تاسف اینکه بعد از 40سال هنوز خودروی وطنی نداریم و سایپا و ایران خودرو خودرو ناقص تولید میکنه و در انبار (فضای باز)نگهداری میکنه تا قطعه از چین و وهند و فرانسه برسه در زمان تحریم
تاسف شعار های شماست ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
مسولییم محترم اینقدر که خرج سیاستهای خارجیتان میکنید اگر به فکر منافع ملی بودید الان اوضاع اینگونه رقم نمی خورد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
خودروسازی کشور شده است نماد فساد ، اگر می خواهید ببینید که مسئولان در مبارزه با فساد جدی هستند ، به شرکت های خودروسازی نگاه کنید ،
هر وقت این دو شرکت سامان یافتند یعنی در کشور اراده جدی برای مبارزه با فساد به وجود آمده است ،
در غیر این صورت شعار و دروغی بیش نیست !
سیاوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
چرا این حجم سرمایه مردم در ترکیه سرمایه گذاری میشود چرا علت آن بررسی نمیشودواقعا فکر میکنید مردم مقصر اصلی هستند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
هیات مدیره صنایع خودرو سازی راه را بخوبی یاد گرفته اند: ابتدا در بازار به کمک دالان که همه وابستگان خودشان هستند، اختلاف قیمت شدید ایجاد می کنند. بعد از با کاهش تولید بازار را گرمتر کرده و در نهایت به وزارت صمت فشار می آورند که پول این اختلاف به جیب دالان میرود و ما ورشکسته شدیم، بعد فرمولی برای فروش ارائه می کنند و معتقد هستند که بعد از اجرائ آن دست دلالها کوتاه خواهد شد و بعد از دو بار فروش ، مجدد روز از نو روزی از نو
نکته جالب این است که این شرکتها ضرر سالیانه می دهند، ضرر انباشته دارند ولی مدیرانشان سالانه حقوق و پاداش می گیرند و تاکنون از وضعیت بوجود آمده نیز شکایتی نداشته اند.
واقعا متاسفم برای مردمی که این زباله ها را خرید می کنند ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
خب دست اول وارد کنید .
ارش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
اقای میرسلیم ظاهرا فقط بلدند صورت مسئله رو پاک کنند . اقای میرسلیم شعار بسه .....مردم حالشون از شعار به هم میخوره...چهل ساله مردم رو با این شعار حمایت از صنعت داخلی خودرو از خودرو با کیفیت محروم کردید و هزاران کشته و مجروح به خاطر بی کیفیتی این خودرو ها نتیجه دفاع بی چون و جرا از این صنعتی هست که شده دستاویز رانت خوری . المان بهترین خورو رو میسازه ولی ورود خودرو ازاده به المان . همه کشور ها هم همینطوره . بس کنید این انحصار تولید خورو رو که فقط مایه ضرره .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
آقای میرسلیم خرید خودروهای بی کیفیت داخلی به چندین برابرقیمت وانحصارمطلق درمثلاً صنعت خودرووهزاران کشته ومجروح جاده ای درطول سال ودودشدن هزاران لیتربنزین خودروهای داخلی پرمصرف وآلودگی هوا ومیلیاردهاتومان سوبسید دولت ها به این صنعت افلیج و... مایه تاسف نیست؟
سعید احمدیان
|
United States of America
|
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
آخه پراید را 150 میلیون کردین تاسف نمی خوری ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
در موضوع خودرو دولت باید به هزینه هایی که بابت بی کیفیتی خودروها نصیب کشور و بیت المال می شود هم توجه کند
هزینه های مصرف بالای بنزین / هزینه های آلودگی شهرهای بزرگ و درمان بیماری های ناشی از آن / هزینه های تصادف در جاده ها به خاطر بی کیفیتی خودرو / هزینه هایی که به مردم بابت تعمیر و تعویض قطعات خودرو انجام می شود و اگر جمع زده شود چه کارها که می شود با آنها کرد
نظرات بیشتر