همش هم فرغونسازا و دولتها مقصر نیستن. اون چند میلیون آدمی که تا ثبت نام میذارن میرن توو صف که ماشین برنده بشن و بتونن گرونتر به یه هموطن دیگه بندازن هم مقصرن. تا زمانی که مردم برای خرید این فرغونهای از رده خارج بی کیفیت صف میبندن اوضاع همینه. فردا هم ثبت نام هایماست ببین چجوری هجوم میبرن برای خرید.
پاسخ ها
م.ر.ث
||
۱۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
حرف شما درسته ولی مردم بدبخت هم برای حفظ پولشون چنین می کنند!
با سلام.فقط قیمت گذاری دستوری برداشته شود وخودرو با ۱۰درصد کمتر از حاشیه بازار در بورس عرضه شود .به خدا قسم یکساله هم کیفیت خودروها بالا می رود وقیمت خودرو کاهش می یابد وشرکت از ورشکستگی نجات پیدا می کند وسهامداران هم سود می برند تا حالا هر چه دزدی کردید بسه .ای مافیای خودرو دست از سر بازار خودرو بردارید .نتجه خوردن این پولها پسرتان .....ودخترتان .....وزن وبچه هایتان ...در اخر چکاره خواهند شد از من گفتن ..وسلام
شما مزدور خودرو سازها هستید
این مطلب دروغی بیش نیست برای مظلوم نمایی خودروسازان
تولیدات خودروسازان با دلالهای خودشون تو بازاره به قیمت روز
مردمو چی فرض کردین
سال گذشته با دلار 29500 تومن قیمت پراید 70 میلیون تومن بود وقتی قیمت دلار حدود 23000 تومن شد قیمت پراید پایین که نیومد بالاتر هم رفت این بار به بهانه تورم داخلی عنوان شد . خوب با حساب دو دو تا چهارتا الان دلار همون حدود 29500 هست و با فرض تورم 50 درصدی قیمت پراید نهایتا باید 105 میلیون باشه که خیلی هم دست بالا گرفته باشیم پس مشکل جای دیگه ای هست لطفا آدرس غلط ندین .
این مقاله رو از کدوم خودرو ساز گرفتید ؟....چرا مردم باید تاوان چاق اداره شدن صنایع رو تو این مملکت بدهند ؟....خودرو سازهای دنیا با یک دهم نیرو و امکانات شما خودروی با کیفیت تولید می کنند . بهترین راه علاج این سرطان تعطیلی است !
ازاد كردن واردات فله اى خودرو يعنى بيكار كردن صدها هزار نفر كارگران، تكنسين ها و متخصصين صنايع خودرو سازى در ايران و ايجاد در امد و اشتغال براى كره جنوبى، چين و……. وصد البته پروارتر كردن چند خانواده و گروه بد نام و حرامخوار پر نفوذ و صاحب رانت وارد كننده . هيچ كشورى در دنيا حاضر نيست دروازه هاى خود را بى حساب و كتاب براى واردات باز كند. امريكا كشورى كه حرف اول را در اقتصاد و صنعت دنيا ميزند حتى با واردات خودرو از توليد كننده هاى كره جنوبى و مكزيك كه توسط شركتهاى امريكايى ها براى استفاده از نيروى كار ارزان سرمايه گذارى شده مخالف است و انها را مكلف ميكند براى ايجاد اشتغال در خود امريكا اين صنايع را بتدريج به داخل كشورشان منتقل بكنند. اگر مديريت صنايع خودرو سازى مشكل دارد نبايد با پاك كردن صورت مسئله و از بين بردن اين صنعت عظيم و مادر موجب پراكنده شدن گنجينه بى بديل صدها هزار كارگر ماهر، تكنسين هاى دوره ديده و كارشناسان متخصصى كه در طول چند نسل با سرمايه و هزينه ملت شريف ايران بوجود امده است بشويم. ارزش بالقوه اين نيروهاى اموزش ديده و اماده به كار از كل امكانات و تجهيزات فيزيكى صنايع خود رو سازى بيشتر أست. با ازاد شدن قيمت خودرو و قطع شدن دست دلالان كه به مثابه افزايش نقدينگى خودروسازان ميباشد در زمانى كوتاه شاهد افزايش توليد و متعادل شدن قيمت ها خواهيم بود. برخورد احساسى با صنايع مادر و ريشه دار خودرو با راه انداختن كمپين كودكانه تحريم توليدات داخلى و نظاير ان خواسته قلبى دلالان وارد كننده خودرو و دشمنان داناى صنايع توانمند داخلى ميباشد.
یکی رفت دزدی صاحبخانه دید وفریاد زد آی دزد آقا دزده داد زد به حضرت عباس من چیزی ند دیدم صاحبخانه جواب داد دم خروس که از زیر لباست بیرون زده قبو کنم یا قسم حضرت عباس.از اول انقلاب خودرو سازها ضرر میدهند، در حیرتماینهمه سرمایه از کجا اومده
چرند نگو. چرا واردات خودرو ممنوعه؟تمام کشورها درشون به روی واردات باره ولی شما چرا؟؟؟.کیا نمیذارن خودرو وارد بشه.به ضرر کیه؟ آی ریسی واردات آزاد کن تا نفس سوادگران قطع بشه.لعنت به کسی که جلوی واردات خودرو گرفته
آزاد سازی قیمت خودرو یعنی اینکه خودروسازان با تولید قطره چکانی هر طور بخواهند با مردم بازی میکنند !
ملتی که انقلاب کرد که مستقل باشد و دست هیچ زورگویی بالای سرش نباشد دست و پا بسته در اسارت خودروسازان گرفتار می شود ! حتماً فردا هم تولیدکنندگان لوازم خانگی خواهان آزادسازی قیمتها می شوند سپس نانواها و الی آخر !
آزادسازی قیمتها زمانی برای ملت منصفانه است که ایرانیان بتوانند بدون دغدغه از هر کجای دنیا بدون تعرفه گمرکی برای خودشان خودرو بخرند والی آش کشک خاله چیزی جز خسارت و توهین به ملت ایران نخواهد بود !