آقای وزیر مشکل اصلی در کشور قوانین کار و ثبات وضعیت شغلی است. هرکس پستی را اشغال می کند انگار ارث پدری است. بهتر است این الگو اصلاح شود که هر کسی نتوانست جایی و یا کاری را اداره نماید بر اساس قانون و مهلت کوتاه مدت تعویض گردد.
مشکل اصلی کشور رده های میانی مدیریت است که در پستهای کلیدی خودشان جا خوش کرده اند و علی رغم ضعفهای متعددی که دارند با چماق تعهد نگهداری میشوند
ما اصلا راضی به ضرر شما نیستیم تولید نکنید اگه ضرر داره بدبختی اینجاست تا وقتی خودرو میره بالا همه اجناس هم میره بالا شده عامل تورم و فلاکت ملت و نارضایی عموم
یک مثلی است میگوید اگر ازنصف زیان هم برگردی بازم برنده ای شما که ادعای زیان میکنید مگه عقل و شعور ندارید تولید نکنید ودرب سایپا و ایرانخودرو راننده کنیدو به کارگران آنها مجوز دهید از خارج ماشین بیارن وداخل کشور بفروشن هم کارگران بیکار نمانند وهم مردم با پول سمند بنز سواربشوند
چرا در موقع افزایش حامل های انرژی صحبت از قیمت جهانی میکنید و توضیح فراوان در کشورهای همسایهقیمت حاملهای انرژی را میگویید به قیمت خودرو که میرسد حرفی از قیمتهای جهانی نیست تا کی عوام فریبی میتوانید با قیمت معقول بفروشید نمیتوانید واردات را آزاد کنید
آقاچرامیزارین گردن خودروساز یاوزیرصمت والا بخداقسم خود مردم مقصرن هرچی گرون کردن بدو بدو رفتن خریدن اینها که بدشون نمیاد جالب اینجاست گرون میشه مینالن میگن گرونه بعد دوست هم ندارن ارزون بشه شما مردم باعث وبانی گرانی هستین ماهی یک بارهم ماشین گرون بشه شما مردم کم نمیاربن
خودرو سازها سبیل همه مسئولین عزیز را چرب فرموده اند ،وقتی نمک گیر شده اند چکار می توانند بکنند،وقتی این ارابه های مرگ که هیچ کدام تست تصادف ندارند به قیمت گرانترین خودرو روز دنیا فروخته می شوند زیان انباشته کجا بود
زیان انباشته را مسئولین باعث شده اند که خودرو مجانی گرفته و از اینها دفاع جانانه می کنند،وقتی پراید به قیمت بنز فروخته میشه زیان چرا؟
تعطیل کردن صنعت مونتاژی و وارداتی قطعه تحت عنوان تولید داخل و کلاهگذاری بر سر مردم است.