ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
شعار نده بابا. سال ۹۸ که بنزین رو گرون کردین و اون همه آدم کشتین، چی به دهک های پایین رسید؟ جز اینکه فقر و بدبختیشون بیشتر شد؟ بخاطر سیاستهای غلط شما ارزش پول مملکت از کاغذ باطله کمتره مردم باید هزینه بدن؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
چهل و خورده اي سال قبل اين صحبتها اصلا مطرح نشد و قرار بود همه چي مجاني بشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
بنزین رو گرون کنید تا اونی رو که یه ماشین هم نداره بدبخت تر، بی دفاع تر، ناامیدتر و فقیرتر بکنید!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
متاسفم از حضور چنین نمایندگانی در مجلس
یک نفر که نمیتونه ده تا خودرو سوار بشه
حالا اگر صد تا ماشین هم داشته باشه با یکی می‌تونه رفت و آمد کنه
ثانیا مگه اونکه وسایل حمل و نقل عمومی استفاده می‌کنه یارانه حمل و نقل عمومی شاملش نمیشه؟ شما که دایم میکند فلان هزار میلیارد داریم خرج حمل و نقل عمومی و مترو میکنیم!


برادر نقشه دیگه ای بکش برای گول زدن مردم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
بلافاصله بعد از گران شدن بنزین قیمت ها رو افزایش میدن. باز هم به ضرر قشر محروم است. عاقبت خوبی برای گران کردن بنزین نمیشه وجود ندارد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
بنرم ايشون نماينده مردم نيستند و دروغ ميگند چون اگر به گفته خودش ميدونه چه كسي 10 تا مشاين داره خيلي راحت براي 9 ماشين ديگش بايد ماليات تصاعدي پرداخت كنه چرا از جيب مردم عادي كه يه ماشين با هزار زحمت دارند ميخواد پول كسري بودجه را دربياره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
یک تاکسی در روز 30 لیتر بنزین مصرف می کند اگر قیمت بنزین حدودی لیتری 2 دلار باشد می شود 60 دلار و در دلار 30000 تومان مبلغ 1.800.000 تومان است
آیا چنین درآمدی دارد.
یعنی اگر تاکسی در خانه استراحت کند و دولت روزی 500.000 تومان به حسابش واریز کند باز هم 1.000.000 برای دولت سودآوری داشته و هوا هم آلوده نشده است
این است مبنای اقتصاد در کشور ما.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
اگر دلتان برای دهک های پایین می سوزد بجای تولید ماشین های بی کیفیت داخلی، ماشین های روز دنیا را که بسیار کم مصرف هستند و در مقایسه با قیمت تولیدات داخلی بعضا قیمت های کمتری هم دارند، وارد کنید. اینطوری دهک های پایین هزینه کمتری برای سوخت پرداخت می کنند و ضمنا آلودگی کمتری هم تولید می شود، مشکل اینجاست که شما هم خدا را می خواهید هم خرما را!! هم دوست دارید خودروهای بی کیفیت داخلی را چند برابر بفروشید،و هم قیمت بنزین را در حد دیگر کشورها کنید. مشکل در طمع ورزی است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
تمامي افراد حداقل يك ماشين رو دارند ودارن ازيارانه استفاده ميكنند كسي كه ماشين بيشتري داره عوارض بيشتر ميده اقاي پرفسور (نماينده)اول فكر كن بعد حرف بزن
محمد
|
Romania
|
۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
بعد 43 سال آزمون و خطا و یک کارنامه افتضاح تو همه زمینه ها ، اقتصاد و فساد و اختلاس و بانکداری و محیط زیست و بحران آب و خاک و معیشت و عدالت اجتماعی و صنایع مونتاژی و ورشکسته و اقتصاد دولتی و .... هزار مشکل دیگه سی سال بعد از جنگ دارین د رموردش بحث میکنید و وضع هر سال بدتر شده که بهتر نشده ... واسه یکبارم شده اقتصاد بازار آزاد رو پیاده سازی کنید دست از اختراع مجدد چرخ بردارید و ببینید این همه کشور از آلمان و اتریش 1920 تا کشورهای شرقی و ... حتی روآندا افریقایی چه کردند که تو ده بیست سال تورم رو رسوندن به زیر 5 درصد رشد اقتصادی بالای 5 درصد دارن و این همه مهاجرت نخبگان نداشته باشیم .....بفهمید که اقتصاد و تولید و اختراع و محیط زیست .. با دستور درست نمیشود