خدا رو شکر بالاخره به اسم افزایش قیمت خودرو ، هر جوری بود دولت داره از خودروسازها دل میکنه.
قضیه رو اینطوری بوده که هر سال یه درصدی به خودروسازها اجازه افزایش قیمت بدن، برابر با همون درصد، تعرفه واردات خودروها رو کم کنن.ظرف 5 سال هر نرخ خودرو آزاد بشه و از اون طرف عوارض و مالیات ورود به شدت کاهش پیدا کنه. مازاد نیروها هم از طریق واگذاری سهام دولت در خودروسازها وارد کارخانجات مونتاژ خودروهای خارجی بشن.
طرح جدید تحول هم که وزیر صنعت اشاره کرد بیشتر حول همین محوره.
سال جدید مبلغ دیه که افزایش پیدا میکنه حق صدا سیما هم که از بیمه شخص ثالث که در بودجه دیده شده حق بیمه چقدر خواهد شد؟برای چی باید این پول زور بیمه شخص ثالث رو بدهیم؟
رئیس کل بیمه مرکزی: استفاده از بیمه شخص ثالث برای بودجه صدا و سیما:
صدا و سیما که مخاطب و بینند کمی دارد، چرا باید ایقدر عریض و تویل باشد. وقتی مجریانش گل سرسبد تبلیغات دروغین و فریبکاران شبکه های ماهواره ای هستند چرا باید از بیت المال هم ارتزاق کنند. به نظر شما پول که از بیمه شخص ثالث بدست میآید، از جیب چه کسانی به دهان صدا و سیما می رود؟ به نظر شما گرانی اجباری بیمه شخص ثالث در درآمدش را به جیب صدا و سیمای ریزند، در میان ملت چگونه تحلیل میشود؟ تا کی باید بجای استقراض از بانک مرکزی از جیب ملت اسقراض کند. فکر میکنید با اسقراض از جیب ملت مشکلات معیشتی حل میشود.
پول و سود تبلیغات ماهواره ای به جیب چه کسانی سرازیر میشود. این تبلیغات فقط از شبکه ماهواره ای پخش میشود ولی بقیه کارهایش در ایران برنامه ریزی میشود. باید جلو این درآمدهای نج.می گرفته شود، البته اگر نام این درآمدها دور زدن تحریمها نباشد.
وقتی تلفن تماس در ایران است، کالاها و اجناس توسط پستی ایران انجام میشود. پولها در ایران در حسابها انجام میشود و ده مورد دیگر. آیا آنها هر که هستند، مالیات درآمدشان را میدهند!!
رشد اقتصادی کشور در نیمه نخست سال:
وقتی از این تیترها بنویسید که ملت کم درآمد نان برای خوردن داشته باشند. در کدام کشور چه غربی چه شرقی چه پیشرفته چه توسعه یافته چه در حال توسعه و چه توسعه نیافته وزرا کشور اینقدر حرف میزنند و ملت کشورشان روز به روز فقیرتر میشوند. چه دلیلی دارد که شرایط اقتصادی کشور رو به بحرانی تر برود و وزرا فقط و فقط حرف تحویل ملت بدهند. اگر بجای این همه "آسمان ریسمان کرد"، این وزرا کار میکردند، حداقل ملت مسببین خالی بودن سفرهایشان را نمیشناختند. رسانه ها میتوان مدت گفتگوهای رسانه ای وزرا در دیگر کشورها را در مدت وزارتشان را بیابند و با وزرای ایرانی مقایسه کنند.
قضیه رو اینطوری بوده که هر سال یه درصدی به خودروسازها اجازه افزایش قیمت بدن، برابر با همون درصد، تعرفه واردات خودروها رو کم کنن.ظرف 5 سال هر نرخ خودرو آزاد بشه و از اون طرف عوارض و مالیات ورود به شدت کاهش پیدا کنه. مازاد نیروها هم از طریق واگذاری سهام دولت در خودروسازها وارد کارخانجات مونتاژ خودروهای خارجی بشن.
طرح جدید تحول هم که وزیر صنعت اشاره کرد بیشتر حول همین محوره.