جهت اطلاع شما آدرس دهندگان درست!!!
امریکا که خودرو به اصطلاح شما ارابه مرگ را ندارند سالانه تا 50 هزار نفر هم فوتی تصادفات دارند و شما تا 17 هزار نفر
ولی کشوری مانند آلمان زیر 2 هزار نفر حلا چرا آمار شما و امریکا بالا هست، دلیل اصلی فرهنگ رانندگی هست بعد وسیله نقلیه و جاده هست
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
اولاً تعداد تلفات در امریکا ۳۸۰۰۰ نفر است ثانیاً شما یادتون رفت جمعیت امریکا ۳۳۰ میلیون هست.
ناشناس
||
۱۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
اگر مبنا 330 میلیونی باشد نباید هم این 38هزار باشد بلکه باید زیر 10 هزار باشد!
ناشناس
||
۱۴:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
چین هم با بالای 1 میلیارد نفر60 هزار نفر در سال 2009 فوت کردن!
یک راننده: خون قربانیان خودروها به گردن کیست؟ به گردن وزارت بهداشت آقای نمکی مرندی و رئیسی و عین الهی اونا بودند که رانندگان را مجبور به زدن واکسن گیج کننده کردند
درحالی که خودرو سازان بزرگ دنیا در حال اماده سازی زیر ساخت های خود برای توقف تولید خودرهای بنزینی و تولید انبوه خودروهای الکتریکی هستند شرکت های ایرانی حتی یک نمونه خودرو ی الکتریکی برای عرضه ندارند با این وضعیت و حمایت های مافیایی که وجود دارد ، ایرانیان سالیان سال علاوه بر خسارت های جانی در تصادفات باید آلودگی های وحشتناک شهرها را نیز تحمل کنند و کودکان این دیار با بیماریهای تنفسی بزرگ شوند تا از این صنعت ملی !!!حمایت کنند.
من از کارکنان قدیمی این صنعت هستم
خودرو سازی در کشور ایران یک صنعت کاملا" سیاسی است و حیاط خلوت تمامی برای رانت و استخدام آقازاده ها است و به هیچ صراطی هم مستقیم نیستند الان هم مدیرعاملهای جدید بدون کمترین برنامه ای را جایگزین کردند مدیرعاملهایی که با رای پرشیا خودرو و کروز و عظام تعیین میشوند و به فکر فروش قطعات خودروهای از رده خارج مثل پژو و پراید و غیره هستند وبه هیچ عنوان نمیگذارند سرمایه گذار خارجی حتی چینی ها وارد این عرصه شوند رویای سه میلیون خودرو فقط یک شعاری بیش نیست هر کسی وزیر میشود همین شعار را میدهد فقط بعد از هر دولت و مدیرعامل عده بیشتری استخدام میشوند و حقوقشان را از مردم بدخت با گرانفروشی و کم فروشی میگیرند در دفاتر خارجی ایرادخودرو و سایپا میلیونها یورو بابت حقوق بدون کارایی به افراد خاص پرداخت میشود خودروهایی که در این دو خودروساز تولید میشود و اخیرا" با نامهای جدید معرفی شدند با ترکیبی از تکنولوژیهای 40 سال تا 15 سال پیش تولید میشوند یعنی هیچگونه همخوانی با هم ندارند کیفیت قطعات هر روز بدتر از دیروز است ادعا میکنند COP (تست تطابق تولید) با تایید اداره استاندارد دارند که دروغ بزرگ است مردم عزیز اگر قطعه ای خراب میشود باید نه تنها از خودروساز بلکه باید از اداره استاندارد و وزیر صنعت هم شکایت کنند قوه قضائیه باید بخاطر حفظ جان و مال مردم پاسخ گو و مسئول آن باشد
خون قربانیان تصادفات خودروها به گردن کسی است که بر ساخت خودرو در داخل اصرار می ورزد. تنها راه حل تعطیلی خودروسازان داخلی، ورود خودروهای با کیفیت خارجی، تبدیل ساختمانها و به کار گیری نیروهای خودرروسازان داخلی در نمایندگی ها و خدمات پس از فروش خودروهای خارجی
منافع این پیشنهاد:
1 - حفظ جان هموطنان، کم شدن یتیم و معلول و از کار افتاده
2- جلوگیری از آلودگی (خصوصا با ورود خودروهای برقی با کیفیت)
3- جلوگیری از مصرف بی رویه بنزین
4- زیبایی خیابانها و ساختمانها به سبب زیبا شدن خودروها
لطفا آندسته از دوستانی هم که دلشان به حال ساخت داخل می سوزد و ما می توانم این حرفها را شعار میدهند هم خواهش می کنم از موضع خود کوتاه بیایند، به همان دلیلی که ما هواپیما نمی سازیم، موبایل نمی سازیم و هزاران وسیله دیگر خودرو هم نباید بسازیم.
به تعویق افتادن این اقدام یعنی از دست دادن جانهای بیشتر، آلودگی بیشتر، حرام شدن بنزین و بیت المال بیشتر
خون قربانیان به گردن خودشونه که با زاویه نامناسب تصادف میکنند. ثانیا گردن مسئولین سایپا و ایران خود رو است که نحوه تصادف کردن را آموزش نمیدن و فرهنگ سازی نمیکنند.