خرابی پشت خرابی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
همونطوری که ایربگ خودروها باز نشد در تصادف خوزستان . دکمه ایجکت برای نجات خلبان هم باز نشده . برای همین هم دو عزی را از دست دادیم . با این هواپیماها میخایین برین بجنگ
رامین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
کسی که جان فشانی می کنه تا روی خانه و کاشانه مردم سقوط نکنه بی شک شهید حساب می شه .
قادر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
" لحظات این حادثه" اینجوری خبر نگذارید خواهشا.
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
من موندم اون استاد خلبان چجوری با این ابوطیاره ها میره ، جونش واسش مهم نیست .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
f14 بوده مرگ بر امریکا قطعه نداده
ناشناس
|
Canada
|
۱۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
یا خلبان آموزش صحیح ندیده که ایجکت نکرده، یا تصمیم اشتباه گرفته و خودشون رو به کشتن داده، یا به کل سیستم ایجکت فعال نبوده.
سید حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
خیلی مرد بودند که ایجکت نکردند چون بعد حرف و حدیث پشت سرشان بود اگر حتی یک نفر از شهروندان فوت میکرد ،حتی یک نفر از آنها می توانست اینکار را بکند اما فکر کردند و شاید گفتند اگر قرار باشه سالم برسیم هر دو با هم ! اگر نشد هم هر دو با هم !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
خوب لاعقل یک نفر از این خلبان ها از اجکت استفاده میکرد به هر حال روحشان. شاید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
خدا میدونه کی قراره جنگنده بومی کوثر که ارتقا سطح بالا همین اف5 هست کی تولید انبوه بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
اگر بودجه لازم تخصیص داده شود و مدیریت هم باشد و جنگنده کوثر و هواپیما اموزشی یاسین به معنای واقعی تولید انبوه شود این اتفاقات دردناک نمی افتد
نظرات بیشتر