ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
چرا هیچ اشاره ای به عدم حرکت بین خطوط که گاها در یک مسیر دارای سه خط تا ۶ ماشین کنار هم حرکت می کنند!!! و در زمان رسیدن به نقاط باریکتر یا نیاز به تغییر مسیر باعث قفل شدن مسیر میشود ،
یا تغییر ناگهانی مسیر و یا عدم رعایت ۱۵۰ متر برای خروج از معبر
یا حرکت در جهت عکس خیابان برای فرار از ترافیک که باعث قفل شدن معابر یکطرفه می شود
نشده است
اینها جزو عوامل مهم در قفل شدن مسیرها هستند
منم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
تنها و تنها یک متهم یا بهتر عرض کنم، مجرم وجود دارد.آن هم اجتماع ده میلیون نفر در یک شهر است.تهران هم از نظر سیاسی و هم اقتصادی پایتخت ایران است و همین منجر به تراکم جمعیت شده..بهتر است طرح انتقال یکی از دو پایتخت سیاسی یا اقتصادی به شهری دیگر به عنوان اولویت دولت ها عنوان شود..چراکه از نظر استراتژیک، این تراکم، بسیار خطرناک ارزیابی می شود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
به نظر من علل وچاره کار.۱ عابرین پیاده ..ساختن زیر گذر برای عابرین در تقاطع های اصلی..مسیر ویزه برای موتور سواران .وازاد شدن موتورهای برقی برای خانمها..مسلفر کشها.کنترل پلاکها شهرستانیها که در تهران مسافر کشی میکنن.رانندگی افراد سالمند وخانمهای حادثه ساز.