الان که همه شرکت های اروپا تو فشار مالی قرار گرفتن حاضرن به هر قیمت کمتری کالاهاشون رو بفروشن پس فروششون میبرن بالا و سودشون کم میکنن تا احیانا ورشکسته نشن و اینکه هیچ شرکتی دوست ندارم بازارش رو از دست بده بعد اینجا با هزار نوع مدل و روش قیمت رو طوری نشون میدن که با عقل بعضاً جور در نمیاد برعکس همیشه باید سعی بشه کیفیت در کنار عرضه بره بالا و سعی نباشه بر این که همیشه سود ده برابری برده بشه از محصول این کاملا اشتباه و افزاینده قیمت و ایجاد زنجیره فشار اقتصادی است باید از اینا یاد بگیریم تا نیاز های داخل رو برطرف نکرده باشن از طرف دولت حق هیچگونه صادراتی و وارداتی رو نداشته باشن پس مجبور میشن خودشون رو توسعه بدن و برسونن به سطح مورد نظر بعد که داخل تامین شد حق و امتیاز تجاری بدن به یه شرکت از خودرو گرفته تا ..
این ۷ میلیارد دلار هم ، مثل ۱۵۰ میلیارد دلار زمان اوباما - مثل ۳۵۰ میلیون پوند انگلیس - و مثل همه ثروت و سرمایه ایران جز آه و حسرتش چیزی برای مردم ایران باقی نخواهد ماند..
تنها راه برای خودرو این است که خود دولت به صورت تهاتری نفت در برابر خودرو ماشین خارجی وارد نماید.
هم ارز داخلی گران نمی شود
هم دولت سود می کند
هم کمی اوضاع خودرو بهتر خواهد شد
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
تهاتر با کی با کجا؟/
با چین و ونزوئلا؟؟؟
یا با سوریه و عراق و یمن؟
Shahi
||
۱۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
اینا زرنگ تر از این حرفا هستن و قبلا اینکارو کردن .شما این همه خودروی وارداتی چینی فکر میکنی پالت دلار بابتشون میره با تهاتر وارد میشن دیگه