مردم حق انتخاب باید داشته باشند اینجا کشور کمونیستی نیست و دولت باید حقوق گمرکی رو جوری وضع کنه که خوردو وارداتی توان رقابت با قول های پوشالی خودروساز داخلی رو داشته باشند و به چالش بکشند این آشغالهای وطنی رو آقای میرسلیم کشور رو با شوروی دهه ۸۰ اشتباه گرفته!!!
جناب میرسلیم سری به کشورهای همسایه مثل ترکیه بزنید که از قضا اکثرشون کشورهای توسعه یافته هم نیستن ببینید چه خودروهایی سوار میشوند.هیچ کدام از کشورهای یاد شده مردم خودشون رو سوار پراید و سمند نمی کنند.
من یه ۲۰۶ صندوقدار سال ۹۳ از ایران خودرو گرفتم و مدام با داغ کردن و گز گز جایی در کنار فرمان و ریزش آب از جاهای نامعلوم از سقف روبرو بودم که حتی خدمات ایران خودرو هم نتوانست مشکل را بطور کامل حل کند
دو سال پیش یک ۲۰۷ بعد دوسال در نوبت ماندن تحویل گرفتم
مسئول نمایندگی خدمات که از بس برای رفع مشکل بهش مراجعه کردم من را می شناسه بهم گفت اون ۲۰۶ که داری سه چهار عیب مشخص داره ولی این جدید ها هزار درد بی درمان داره
بهتره بفروشی و خودت را خلاص کنی
فروختم و پولش در بورس تبدیل به خاکستر شد !
ماشین می سازند اشغال به تمام معنی
تصمیم دارم همین ۲۰۶ قراضه را نگهدارم تا ماشین ارزان بشه و یک ماشین خارجی بخرم
لاشه ماشین خارجی به این اشغال های وطنی می ارزه
حتی یک دلیل قانع کننده نیست. اگر خودرو از قیمت اصلی آن گرانتر تمام شود، باز هم از قیمت داخلی ارزانتر میشود ولی حداقل ایمنی و آسایش بهتری دارد. اینکه فقط خودروی لوکس وارد شود، میتون نوع خودرو را مشخص کرد و فقط مجوز برای خودروهای ارزان و باکیفیت داد. کافیست یک گروه کارشناسی معتمد و غیرذینفع تشکیل شود. اینکه واردات 70 هزار خودرو تاثیری در بازار ندارد، پس ضربه ای هم به تولید داخلی نمیخورد پس چرا نگران هستید. اگر نگران ویژه خواران هستید، خود دولت وارد کند. اگر از ارز آن میترسید اجازه به شرط عدم خروج ارز بدهید. خلاصه اینکه داغانیم آبرار. داغان