نوروز 88 هواپیمایی زاگرس در هر دو پرواز زفت و برگست استانبول 12 ساعت تاخیر داشت نه پذیرایی کردند نه عذرخواهی.شکایت هم به هیچ جا نرسید.مسافر هیچ حقوقی ندارد
من با پرواز نفت از تهران به اهواز حدود 3 ساعت علاف شدم كه نزديك به يك ربع ما رو توي اتوبوس نگهداشتند كه باعث نفس تنگي چند مسافر شد علت تاخير نداشتن سوخت هواپيما !!
باور كنيد تاريخ پرواز 8/5/89 ساعت 19 كه 21:30 حركت كرد..
با سلام و تشکر
در مورد مطلبی که یکی از دوستان در مورد پرواز هواپیمایی زاگرس نوشته اند باید ذکر کنم که بنده هم به اتفاق خانواده مسافر همان پرواز بودیم و باید اضافه کنم که ضمن تایید همه موارد بالا وجود نماینده حراست فرودگاه در هواپیماه می توانست اثر بیشتری در این جریان داشته باشد و امیدوارم که ایشان حداقل گزارشی که مشغول تهیه ان بودند را پیگیری نمانید و از ایجاد چنین ابرو ریزی برای ملت عزیز جلوگیری نمایند .همچنین از مسئولین هواپیمایی کشوری خواهش می کنم حداقل جهت پیگیری به مسئولین هواپیمایی زاگرس ( که بقول نوشته همان دوست از طرف مسافرین مورد عنایت الفاظ رکیکی واقع شدند) یک سوال بفرمایند تا شاید در مورد بقیه این اتفاق تکرار نشود .چرا که رفتار پیش امده ان روز حتی در شان حیوانات هم نبود.!!!!!
به امید روزی که دیگر مورد تمسخر کسانی که هیچ هویتی ندارند نشویم.ان شاالله.
در مهر ماه 88 عازم مالزي بودم كه پرواز با 16 ساعت تاخير همراه بود.كه پس از صحبت با مسول ايران اير گفت شركت ما جريمه اي نميدهد و با يك وعده غذا اونم به بعضي ها كارشونا توجييه كردند.تا زمانيي كه مسوليت پاسخگويي ايجاد نشود مشكل نمي شود.ما قوانين و مقررات داريم ضمانت اجرا ندارد.همانطور كه مسافران را بازرسي بدني مي كنند حتي كمربند ها را با با ظرافت در مي ارند .خوبه به حقوق مسافران هم احترام بگذارند
باسلام من وهمسرم مسافرپروازهجدهم تیر - 9 جولای - از بمبیی به تهران با ایران ایربودیم این پرواز
هفت ساعت تاخیرداشت وانطورکه گفتندهواپیما به مسیر دیگری فرستاده شده بوده است .ما به پرواز داخلی دیگرخود نرسیدیم وهنور پیگیرجبران خسارت هستیم
چند ماه پیش پرواز کیش ایر از اهواز به تهران لغو شد. نه معذرت خواهی از طرف این شرکت نشنیدیم و نه حتی یک جرعه آب دادن مردم بخورن! همه مسافران درمانده تا فرداش توی فرودگاه آواره بودند.
تا وقتی شرکت های هواپیمایی جریمه سنگین نشوند این مشکلات حل نخواهد شد.
شايد باورتون نشه ، در فروردين سال 87 يك پرواز كاسپين از استانبول به تهران با 33 ساعت تاخير به دليل نقص فني هواپيما صورت گرفت ، من بعه همراه 4 نفر از اعضا خانواده در اين پرواز بودم و با رسيدن به تهران و با استناد به همين اصول كنوانسيون بين المللي حمل و نقل و با شكايت از شركت هواپيمايي كاسپين به بازرسي سازمان هواپيمايي خسارتي تقريبا معادل 3 ميليون تومان به صورت مسافرت جايگزين از شركت كاسپين دريافت كردم .
ما خود بايد به حقوق خودمان واقف باشيم و از آن دفاع كنيم