من مطمئن هستم که سرانجام پوتین یا دیوانه میشه یا دست به خودکشی میزنه . شک نکنید .
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
شاید هم توسط اقلیتی از نظامیان وطن پرست و با
غیرت و با وجدان روسی دستگیر و مجازات و یا حتی
ترور گردد انشاالله
ناشناس
||
۱۴:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
دستور حمله اتمي ميده ولي افسران واحدهاي اتمي دستوراتشو اجرا نميکنن چون ميدونن بعدش چه بلايي سر کشورشون مياد و خونواده هاشون و سرزمينشون چجور به بيايون برهوت تبديل ميشه
سفر پیاپی مقامات به کیف، جز پروژه قهرمان سازی از زلسکی، تزریق روحیه و طولانی تر کردن هرچه بیشتر جنگ نیست. زلسکی اگر سررشته ای از سیاست داشت، می دانست که مجبور به مدارا با همسایه بزرگ خود و جلوگیری از جنگ است، نه اینطور کشور خود را به فنا دهد. در هر صورت، بازنده بزرگ جنگ اوکراین خواهد بود، و بنده اصلی آمریکا که هم روسیه را تحت فشار گذاشت و بازار نفت و گازش را صاحب شد.
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
اوکراين مسلما خرابتر از آلمان بعد از جنگ جهاني دوم نخواهد شد ، ببين بعد از جنگ اوکراين به کجاها خواهد رسيد ( به کمک آمريکا و اروپا ) و روسيه حتي با وجود اشغال بخشهايي از اوکراين به چه فلاکتي خواهد افتاد
اینطوری که زلنسکی آمار میده یکی ندونه فکر میکنه این اوکراینه که به روسیه حمله کرده! روسیه میگه ما تا امروز 110 جنگنده اوکراینی رو نابود کردیم زلنسکی فرداش میاد میگه ما 140 جنگنده روسی رو نابود کردیم !
زلنسکی با همین دست فرمون بره جلو تا یک ماه دیگه ارتش روسیه با خاک یکسان شده ! پس دیگه اینهمه گریه و آه و ناله و اشک و آه برای چیه !
"دیمیتری کولبا وزیر خارجه اوکراین در مصاحبه با رسانههای چین، ابراز امیدواری کرد که پکن برای برقراری آتش بس با مسکو میانجیگری کند"
آتش بس واسه چی؟! شما که اینطور آمار میدید که نباید مشکلی داشته باشید. شما با این قدرت تا الان باید به پشت دروازه های مسکو رسیده باشید !
چرا اینهمه درخواست میانجی گری دارید چرا اینقدر به امریکا و اینور اونور التماس میکنید مارو نجات بده و به کمک کنید !
خب شما که ماشالله نصف ارتش روسیه رو نابود کردید =)
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
هواگرد با جنگنده فرق داره ، هواگرد انواع هليکوپتر ، پهپاد ، هواپيماي ترابري و جنگنده رو شامل ميشه .
کسي آمار 140 جنگنده نداده
کاملا موافقم در برخی مناطق کشور شما بیشتر از ایرانی افغان می بینید انگار نه انگار ایرانننننننننه چراما باید مالیات بدیم که آنها نان را بهمان قیمت بخرند ...آنهم نان سوبسیدی.....سوبسیدی که حق دولت از حق مامیدهد؟
با سلام
من ازسیاست کلان دنیا چیز زیادی نمی دونم.
اما ای کاش این خانم به ظاهر انسان نما (آنجلینا) یک سفری هم به یمن و بازدید از بچه های یمن می زد که از حداقل امکانات زندگی بی بهره بوده و حتی در شبانه روز یک وعده غذای ناسالم هم گیرشون نمیاد بخورن و شب و روز روی سرشون بمب میریزن اون موقع معنی جنگ و کودک کشی رو می فهمید
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
ایشون قبل این سفر ب یمن هم سفر کرده لطفا بدون اطلاع حرفی نزنید
البته برخی از دوستان که همیشه نه می اورند خواهند گفت که اگر این خودروهای دست دوم خوب هست چرا المان و سوئد و نروژ و.... خودشون استفاده نمی کنند و صادر میکنند. بیشتر این دوستان و منتقدان در این کشورها زندگی نکردند تا دلیل ارزانی فوق العاده خودروهای دست دوم که بسیاری از انها زیر 80 هزار کیلومتر رفته اند را متوجه شوند. فقط به عنوان نمونه به دو دلیل اشاره میکنیم:
1- در بازارهای اروپا و امریکا شمالی فروش لیز خودرو یا در واقع اجاره به شرط خرید بسیار متداول هست. اینجوری هست که شما معمولا چهار سال یک خودرو نو را اجاره می کنید. در پایان چهار سال خودرو را می توانید به قیمت روز ان بخرید یا به نمایندگی به شرط بی نقص و بی تصادف بودن انها برگردانید. معمولا بیشتر افراد به نمایندگی بر می گردانند و خودرو جدیدی اجاره می کنند. برای نمایندگی ها هم هرگز صرف نمی کند که دوباره این خودرو ها را دوباره در شبکه فروش خود قرار دهند. به همین دلیل به صورت عمده انها را بفروش می رسانند. چون شرایط لیز طوری است که سالی بیشتر از 20 هزار کیلومتر نباید برود بیشتر این خودروها زیر 80 هزار کیلومتر و متوسط 60 هزار کیلومتر هست ولی بسیار ارزانتر از خودروی صفر
2- در کشورهای پیشرفته بدلیل رفاه بالا هزینه نیروی کار بسیار بالاست. یک مکانیک یا صافکار درجه دو براحتی ساعتی 80 تا 120 یورو درامد دارد. در این کشورها هرگونه تعمیر و صافکاری و نقاشی حتی بسیار کوچک بسیار گران هست. همین هست که به هر حال خودرویی که دو تا سه سال از عمر ان بگذرذ هر چند براحتی حتی تا 15 سال تعمیر یا نقاشی اساسی نمی خواهد ولی به هر حال مثلا باید سپر انها را لکه گیری کرد. همین لکه گیری و نقاشی یک سپر کمتر از 1000 یورو نخواهد بود یا هزینه عوض کردن لنت یا باطری کمتر از 500 یورو که تقریبا 80 درصد ان نیروی کار هست نخواهد بود. همین هست که خودروی چند سال کار کرده در اروپا و امریکا شمالی و ژاپن بسیار ارزانتر است ولی هرگز به این معنی نیست که بدرد بخور نیست.