آقای قالیباف می دانی چرا آمریکا با ما راه نمی آید چون قبح و حرمت ها بین ایران و آمریکا شکسته شده است
چون در دشمنی بین ایران و آمریکا افراط و قبح احترام بین دو کشور از بین رفته است و وقتی قبح چیزی از بین رفت به این آسانی بازگشت نخواهد کرد
هیچ کس منکر سوء استفاده آمریکا و انگلیس را در ۲۸ مرداد زمان مصدق و بسیاری از جنایت های آمریکا نیست چنانچه که در صدر اسلام هم کفار قریش در حق پیامبر کم جنایت نکردند
اما تا وقتی خدا ابزار زبان و منطق و جدال احسن را برای هدایت آفریده است چرا باید از ابزار توهین و ناسزا برای هدایت استفاده کرد
اگر تمام قرآن را بگردید خدا ابزار شمشیر و کشتن و غضب و خشم شدید را در جایی تجویز می کند که جنایتی صورت بپذیرد و فقط برای جلوگیری از جنایت و جنایت کاری چه از طرف دشمنان و چه از طرف داخلی است وگرنه در غیر آن سازش و گفتگو و مجادله احسن را تجویز و پیش داوری را نهی و در بدترین حالت احتیاط منطقی و عاقلانه را تجویز می کند
بله جناب آقای قالیباف برای کارهای جهادی باید از تولیدات داخلی حمایت کرد امیدوارم هرکس اول خودش عامل به گفته هاش باشه و بدانید خداوند مثل مردم نیست او آگاه به اسرار همه دلهاست و بهتره خودمان را به آخرت قویتر کنیم قیامت هم هست ان شاالله همه مسئولان پیشگاه خدواند حاضر خواهند شد و پاسخگوی کرده های خویش خواهند بود
راس میگه آمریکا هیچوقت باما کنار نمیاد آنروز که شعار میدادیم نه شرقی نه غربی آنروز همه مردم جهان را باخود دشمن کردیم والان هم که دیگه راه برگشتی نمانده دیگه نه تنها آمریکا بلکه کل جهان باما کنار نمیاد مگر یمن و فلسطین و سوریه که آنها هم به خاطر پول نفت ایران است
چون در دشمنی بین ایران و آمریکا افراط و قبح احترام بین دو کشور از بین رفته است و وقتی قبح چیزی از بین رفت به این آسانی بازگشت نخواهد کرد
هیچ کس منکر سوء استفاده آمریکا و انگلیس را در ۲۸ مرداد زمان مصدق و بسیاری از جنایت های آمریکا نیست چنانچه که در صدر اسلام هم کفار قریش در حق پیامبر کم جنایت نکردند
اما تا وقتی خدا ابزار زبان و منطق و جدال احسن را برای هدایت آفریده است چرا باید از ابزار توهین و ناسزا برای هدایت استفاده کرد
اگر تمام قرآن را بگردید خدا ابزار شمشیر و کشتن و غضب و خشم شدید را در جایی تجویز می کند که جنایتی صورت بپذیرد و فقط برای جلوگیری از جنایت و جنایت کاری چه از طرف دشمنان و چه از طرف داخلی است وگرنه در غیر آن سازش و گفتگو و مجادله احسن را تجویز و پیش داوری را نهی و در بدترین حالت احتیاط منطقی و عاقلانه را تجویز می کند