وحید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
وقتی ناوگان ریلی و هوایی و زمینی حمل و نقل مربوط به 50 سال پیشه انتظار دارید همه چی گل و بلبل باشه ؟ تا اینجا هم خدا کمک کرده وگرنه زیرساخت های این مملکت 40 ساله بروز نشده
سهیل
|
France
|
۱۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
این اتفاق یک عامل تروریستی دارد ، اخرین بار که بیل مکانیکی قطار از خط خارج کرد کی بود ؟ این اتفاق عمدی است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
قطار مسافربری در ایران حداکثر صد و چهل کیلومتر در ساعت سرعت میره این قطار مگه چقدر سرعت داشته که اینجوری باعث حادثه شده؟ وقتی واگن های چهل نفره که باید ده کوپه داشته باشه رو میکنن دوازده کوپه ای یعنی تو هر واکن هشت نفر اضافه بر توان حمل بیشتر سوار میکنن یعنی مقدار زیادی بار همراه اون هشت نفر هم سوار میشه یعنی هیچ بررسی وزنی بار مسافری هم که انجام نمیشه یعنی قطار میشه تابوت متحرک که عملا ترمز نداره به خاطر وزن بالاتر از الان بهتون میگم واقعیت رو ببینم برخورد میکنید یا نه مقصر وزارت راه و شرکت اون قطار هستند که برای گرفتن پول بیشتر به جای توسعه خط ریلی و احداث چند خط رفت و برگشت فقط سعی میکنن مسافرهای بیشتری سوار قطارهای فرسودشون بکنن به هر قیمتی و اینکه هیچ کدوم از قطارهایی که در ایران وجود داره حتی از کمترین ایمنی ای برخوردار نیستن اگر تصادف بشه نصف جمعیت کوپه ها که روی تخت بالا خوابین که هیچ حفاظی ندارن و پرت میشن پایین اونقدر هم فضای راهرو و کوپه هارو تنگ کردن که نمیشه امداد رسانی یا اطفا حریق کرد کلا رد دادن