بنده در تاریخ 1400/2/27 در طرح پیش فروش بدون سود مشارکت سایپا کوئیک s پذیرش شدم و در 1400/12/15 تکمیل وجه نمودم. که متاسفانه به بهانه تسریع در تحویل خودرو و حذف قرعه کشی با چراغ سبز وزیرخودرو شامل افزایش قیمت 30 میلیونی شد. نه تنها این وعده ها تحقق پیدا نکرد. در حال حاضر حدود چهار ماه یا بیشتر از تکمیل وجه بنده امثال بنده گذشته. واین شرکت ظالم در قبال تاخیر و بد عهدی پاسخگو نمیباشد. ومعلوم نیست نقش وزیر صمت بعنوان نهاد ناظر بر عملکرد خودرو ساز چیست؟
هوالخالق قادرمتعال والرئوف؛ سلام، خداقوت
برترین روش، واگذاری خودرو:ازمحل های تولیدداخلی، مونتاژی ووارداتی به همهٔ مصرف کنندگان واقعی است وبرای اینکه مصرف کنندگان واقعی به خودروهای موردنیازشان برسند، دست مافیاو سوداگران قطع ورضایتمندی مردم وجامعه حاصل بشه باید
چنین برنامه ریزی ایجادبشه وسندخودروهاتا
۵سال مشروط وحق واگذاری به سایرین
نیزممنوع گردد.
"جامعه شناس اقتصادوتوسعه"
به نظر بنده، شرایط بیرون گذاشتن از قرعه کشی عادلانه نیست. اینجانب چندین بار، در قرعه کشی برای دریافت خودرو پژو شرکت کرده و برنده نشدم یکی از کسانی که در نمایندگی ایران خودرو، پایور بود اشاره کرد که شماره فعال اگر داشته باشیم از قرعه کشی، بیرون گذاشته می شویم. خوب، خودرو اینجانب مدل ۸۶ (۱۵ ساله) و اسقاط است همین خودرو را من در ازای از رده خارج کردن شورلت نوا از ایران خودرو گرفته ام حالا هم باید تبصره ای باشد که بتوانم در ازای از دور خارج کردن خودرو مدل بسیار پایین، بتوانم خودرو بخرم
آخه چرا این وزیر نالایق صمت رو اخراج نمیکنن.آخه ما چه گناهی کردیم الان دوساله تو قرعه کشی دنبال خریدن خودرو هستیم خودمم 43سالمه و تا به امروز ماشینیم نداشتم دوسه ماهه بیخودی منو تولیست سیاه گذاشتن و دیگه حتی نمیتونم تو قرعه کشی شرکت کنم
بزارین یه حقیقتیرو بهتون بگم وزارت صمت الکی گفته بود که تو این سال یک میلیونو شیصد دستگاه خودرو تولید میکنه ولی دید برعکس حتی نمیتونه به اندازه سال گذشته تولید بکنه برای همین گفت چه کنم چه نکنم اومد گفت میخواهم خودم خودرو رو قرعه کشی کنم و هیچ کدوم از خودروسازها حتی خصوصیا اجازه فروش ندارن بجز از سامانه ما البته اینم بگم حتی زحمت درست کردن یک سامانه جدیدو بخودش نداد و همون سامانه خودروسازهارو ازشون گرفت و شرو به ثبت نام کرد ثبت نام سه روزه رو کرد یه هفته بعدش گفت یه هفته دیگه قرعه کشی میکنم و بعد یه هفته گفت هفته آینده نتایج رو میزنم و حتی مشخص نکرد که از هر خودرو چندتا گذاشته و الکی یه تعدادی از خودش گفت در اعلام نتایج و اسم برندگان هم آبو گل آلود کرد و معلوم نشد کیا برنده شدن و کیا رزروی شدن وبازم همین برنامه هارو ادامه خواهد داد تا کمبود تولید خودرو رو کسی نفهمه
سلام دوستان بزارید داستان رو براتون بگم تواین سالها نه قطعه کم بوده همونطورکه هرقطعه ای بخواین تو سطح شهرهست نه تولید کم بود ...داستان همون مافیای ماشینه که تواین سالها سود فوق زیادی رو گرفت و سود زیادی روهم به جیب مدیران دوشرکت کرد
طرف مافیاست یک یا چند خط تولید رو میخرید به این طریق که مثلا پارس در کارخانه مثلا ۱۰۰میلیون بود دربازار ۲۰۰ اینا به ۱۵۰ از شرکت میگرفتن ...شرکت هم به سودش بوداز ۱۰هزار خودرو ۲۰۰۰رو به مردم میداد با قرعه کشی که نمایندگی ها هم بیکار نباشن و مردم شک نکنند ۸۰۰۰رو مثلا میداد به مافیای خودرو اونم به قیمت بالاتر ...من صدهانفر رو میشناسم که ده ها ماشین تو بنگاهشون یا انباراشون سند آزاد خوابوندن به قیمت آزاد میفروختن شماهم صددرصد دیدید ...اینجوری هم شرکت هم مافیا سود میکردند و وقتی فشار به وزیر وارد شد اومد سامانه یکپارچه رو راه انداخت که مثلا دهان بزرگترا وملت رو ببندن بگیم آره دارن یه کاری میکنن ...شما به من بگین تواین یک ماه اخیر چه اتفاقی افتاده تحریمها ازبین رفته با آمریکا رابطه برقرار کردیم چی شده که یه دفعه تولید ۲۰۰درصد افزایش پیدا کرد چرا قبلش هفته ای یکبار ۱۰هزار خودرو رو به صورت قطره چکانی قرعه کشی میکردن ...
شما اگر بدونید که همین الان اونقدری خودرو دپو شده توانبارهای ایران خودرو هست که تا ۵سال آینده رو میتونن جلوجلو خودرو بدن مغزتون تیرمیکشه ...اینا همش بازیه ...به خدا اگرهمین الان قیمت بازار و کارخانه رو یکی کنن از ۵میلیون ثبت نامی ۵هزارش هم خودرو نمیخان ...همه برای سودش ثبت نام میکنن و شب وروز دعا ... واینا هیچ وقت دلشون نمیخاد این ولع و استقبال مردم رو ازدست بدن شما یادتون رفته چندسال پیش ماشیناشون رو چکی واقساطی میدادن و بازم مردم نازمیکردن و از کیفیت پایین سوژه درست میکردن که نخرید
الان دارن عشق میکنن چرا فکرکردید این بازار رو ازدست میدن ... نمیدونید این ۳ماه و یک سال پول مردم که دستشون میمونه تا خودرو رو بدن چقدر سود میبرن ... ساده نباشید مردم