اغلب بودجه ها چه دولتی و چه خصوصی که در زمینه تبلیغات دینی هزینه می شود هیچ تاثیر مثبتی ندارد اوضاع اخلاقی جامعه را همه می بینیم علی کریمی درست می گوید و باید جواب منطقی داد نه شانتاژ
چقدر متاسفم میشوم وقتی مسئله ای به این سادگی به تبدیل به معضلی اجتماعی میشود.خلاصه کلام اینکه آن واعظ محترم میتوانست با توضیح انواع نذر و فلسفه نذری دادن با استقبال از پیشنهاد علی کریمی نذر سلامت را تعریف میکرد و از اقای کرمی و سایر اشخاص معروف می خواست برای جلودار این نذر شوند صندوقی را برای کمک به بیماران صعب العلاج تاسیس کنند و تحت نام ائمه برای کمک به بیماران اقدام کنند. در حال حاضر
1- آن روحانی به علت رعایت نکردن اخلاق حسنه در لباس و جایگاه پیامبر مورد سوال است.
2- علی کریمی به عنوان سرمایه اجتماعی کشور که تعداد زیادی از جوانان کشور دوستدار او هستند از لایه مذهبی کشور فاصله گرفته
2- دشمنان کشور خوراک تبلیغاتی بسیار مطلوبی پیدا کرده و روی آن چقدر مانور خواهند داد
3- شرکتی که علی کریمی برای آن تبلیغ کرده بود خیلی بیشتر دیده شد و در اکثر شبکه های داخلی و خارجی و مجازی به تصویر کشیده شد
و تایید و تکذیب های فراوان که وقت و سرمایه و روان مردم را نشانه خواهد گرفت و عواقبی که هنوز بدنبال خواهد آمد تنها با درایت و سلیقه آن واعظ میتوانست به بهترین وجه مورد استفاده قرار گیرد. کاش موظع گیری های مسئولین از روی احساسات آنی و تند روی نباشد