از اشتباهاتات خودروسازان تنوع محصولاتشونه و کماکان بر این اشتباه اصرار دارند و وزارت صمت هم ب تنوع تولید اصرار داره
بازار و ظرفیت خودروسازی ایران کشش این همه تنوع رو نداره
نتیجه این اصرار بر تنوع محصول افزایش سرسام آور قیمت ها و نبود کیفیت تولیداته
این یعنی چی؟ "وقتی خودرویی وارد میشود باید انتقال فناوری صورت بگیرد." یعنی فناوری ساختش منتقل بشه؟ اگه اینطور باشه همین بند یعنی قرار نیست اصلا وارداتی انجام بشه مگه اینکه فناوری تعمیر خودروها مد نظر باشه.
آره دیگه، اشغالهای فرانسه وارد خواهد شد که هزینه نگهداری و استهلاک آن بسیار بالا هست، شما بروید مطالعه کنید کم هزینه ترین و ایمنترین ماشین حتی توی خود آمریکا، تويوتا هست از بس به این فرانسه باج دادیم فکر نکنم در تاریخ به هیچ کشوری این همه باج دادیم
پاسخ ها
ابومهندس
||
۲۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
ماشین های فرانسوی دست کمی از ماشین های ژاپنی ندارن بلکه سواری بهتری هم دارند. اما در ایران دستکاری میشوند و محصول کیفیت اصلی خودشو از دست میده. همین 206 در سالهای اولیه تولید از همتایان ژاپنی و کره ای خود سر بود. اما به مرور از چینی ها هم عقب افتاد.
شما کی استیضاح میشوید نه خودرو لوکس وارد میشود نه دست دوم اما چینی های بنجل فراوان هنوز ماشینهای ژاپن و آلمان در کشور کار میکنند داخلی ها بذار واسه کشور عراق رایگان بزنند ایران هم دست دوم وارد کنند برای آسایش مردم
بازار و ظرفیت خودروسازی ایران کشش این همه تنوع رو نداره
نتیجه این اصرار بر تنوع محصول افزایش سرسام آور قیمت ها و نبود کیفیت تولیداته