خودروی 20 هزار یورویی یعنی 600 میلیون که با عوارض و مالیات و غیره حداقل 800 میلیون میشه. هزینه نگهداری خودروی خارجی و قطعاتش هم که خیلی بالاست به خاطر اینکه از هر مدل تعداد کمی وارد ایران میشه و بحث تحریم و غیره. مبارک پولدارها باشه!
تو هر کجای این کره زمین شما اراده کنی خودرو بخری میری نمایندگی برند های مختلف نقد یا اقساط خودرو با گارانتی رو خرید میکنید و خلاص
اینجا یا باید از محصولات د مده و ضعیف با کارایی فوق افتضاح خرید کنید اونم اگه شانس بیارید یا باید بشنید و سر کار گذاشتن مردم رو برای ورود خودرو خارجی تماشا کنید از پارسال تا الان خود تابناک چقد خبر رفته برای ورود خودرو؟ اخه چرا مردم ثروتمند ترین کشور دنیا اینقدر فقیر هستن که برای موردی اینقدر جزیی اینهمه انتظار بکشن؟
ترکیه نفت داره؟ گاز داره؟ اینهمه پالایشگاه و فولاد سازی داره؟ از مرز که رد میشی انواع و اقسام خودروهای روز دنیا رو میبینی و واقعا دلت بحال مردم مملکتت میسوزه
اگر قرار باشه مناطق آزاد فقط مجاز به واردات خودروی هیبریدی باشند.
با توجه به سقف قیمتی مجاز ۲۰ هزار دلار برای واردات خودرو قیمت بعضی از خودروهای هیبریدی به شرح ذیل است
سوناتا هیبرید ۲۷ هزار دلار
کمری هیبریدی ۲۸ هزار دلار
کرولا هیبریدی ۲۳ هزار دلار
یعنی عملا واردات خودرو به مناطق آزاد بی معنی است
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
تا حالا پای فرغونهای چنینی به مناطق آزاد باز نشده بود که با این وضع اینا میرن یه مشت آشغال چینی هیبریدی وارد میکنن .
وزارت صمت به خودروساز : اعتراضات بالا رفته کیفیت پایین است و یکم مجبور کردن زوری مردم به خرید این ماشینها سخت شده است ، خودروساز : چیکار کنیم ؟
وزارت صمت : با این سقف یه ۶۰ هزارتایی وارد میکنیم اونم میدیم دسته شما نگران نباشین سر و صدا بخوابه شما هم به عوض کردن چراغ ادامه بدین
تنها میشه گفت خدا لعنتتون کنه.اونی که داره و میتونه خودروی ۵۰ هزار دلاری سوار بشه چرا حقش باید خورده بشه؟چرا فکری به حال اونایی که توانایی خرید خودروی بالای ۲۰ هزار دلار دارند نکردن؟
پاسخ ها
ناشناس
||
۰۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
نگران نباش بزودی شما هم دنبال خودروی هزار دلاری میگردی