توصیه می شود دولت محترم خیلی خودش را زحمت ندهد و دنبال راه حل های سخت و پیچیده نرود،ساده ترین راه برای جبران ناترازی بنزین که هم نوستالوزیکه هم زحمت زیادی نداره، هم درامدزایی داره، از همه مهمتر مجرب و امتحان پس داده هم هست و با توجه به تجربه یکساله اخیر راه دست این دولت هم می باشد، گران کردن قیمت بنزین است، البته بنزین را هم می شود طوری گران کرد که به عنوان یکی دیگر از موفقیت های دولت جازد، مرتب در رسانه ها رویش مانوور کرد و به خاطر آن هم سر ملت منت هم گذاشت!
مافیای ماشین سازی ایران بنجل ترین ماشین های کره ای و فرانسوی که در خود این کشور ها به دلیل کیفیت پایین مصرفی ندارد وبه کشور دیگر هم نمی توانندصادر کنندبرای منتا ژ به ایران می فرسنتد. در نتیجه ماشین هایی مانند پراید با وزن کم, امنیت بسیار پایین کماکان در صد کیلومتر مصرف بنزین بالایی دارند.
بازار ماشین به هیچ وجه رقابتی که نیست هیست همین ماشین های داغون را اگر ۳ سال نگه دارید قیمتش بالا خواهدرفت که در دنیا بی سا بقه است.
با این ماشینهای گران قیمت بی کیفیت چینی وایرانی باید رکورد بزنید در تصادف مرگ ومیر مصرف زیاد بنزین وگازوییل وآلودگی هوا :تازمانی که تکنولوژی روز را وارد نکنید این سیستم فشل وفشلتر میشود .وکلی هزینه باید پرداخت
عضو کمیسیون انرژی مجلس معتقد است: با توجه به زمانبر بودن ساخت پالایشگاه در داخل، یکی از راهکارهای مهم و کوتاه برای جبران ناترازی بنزین کشور، استفاده از ظرفیت سهامداری ایران در پالایشگاهای فراسرزمینی است که نفت خام بفرستیم و به جای آن فرآورده نفتی دریافت کنیم.
منجند تا راه حل دارم و بکی از آنها استفاده از مخلوط آب و متانول است که البته ایجاد تعییرات در خودرو لازم است حدود ۶۰۰ دلار هزینه هر خودرو است و راه حل دیگر استفاده از حلال نفتا بدون استفاده از پالایشگاه ، دانش فنی انرا بنده دارم و براحتی بنزین با اکتان ۸۳ را میشود ساخت ، بسم الله وزیر جان من همونی هستم که برای استخدام امدموزارت خانه شما برای استخدام دم درب استخدام همراهمان ندادید.
شما به همون تعداد که ماشین میسازینو میدین توبازار باید بتونین از عهده سوختشم بربیان تواقع دارین بابتزین چندین سال پیش بتونین مصرف سوخت این همه ماشین رو باهمون بنزین قبل اداره کنید هیچ ربطی هم به مسافرت نداره روزانه چقدر ماشین جدید میاد تو بازار خب مصرف سوخت هم بالا میره