هیچوقت نه به فکر مردم بوده اید نه کشور .منابع کشور رو به اسم تولید خودرو دارید حدر میدهید و محیط زیست رو آلوده میکنید درحالیکه همه دنیا درحال تولید خودروی هیبرید و برقی هستند شما موتورهای ۲۰ سال پیش رو استفاده میکنید بعدم سره قیمت بنزین منت میزارید سره مردم!فقط به فکر رانت خوردن و سیاسی کاری هستید نخ پیشرفت اصلا بلد نیستید مملکت داری رو
فاز این کارت زردا چیه؟ تو فوتبال ۲ تا بگیری بعدش اخراجی! اینجا مثکه انتها نداره میتونی ۲۰ ۳۰ تا کارت زرد بگیری برگردی سرکارت، از
۳۰ به بعدش احتمالا صورتی میگیری!
وزير محترم سمت : برای صنعت خودرو ۲ برنامه ۶ ماهه و ۲ ساله داریم که این دو برنامه به افزایش عرضه و عدم افزایش قیمت کمک می کند.
اگر عدم افزايش قيمت در برنامه ريزي شما هست كه مردم چندان اميدي ندارن چون همين الانهم به كار گزاري واگذار شده كه خو همين هزينه هاي خريدار رو افزايش داده.
آقاي وزير سمت به كدوم سمت حركت ميكنيد.
من فقط می دانم تا وقتی ایران خودرو و سایپا مشتریان پا به قرص و مانده در صف خرید داره بی عقل نیست که برای بهتر کردن کیفیت هزینه کنه حالا هی شما کارت زرد برای اون بیرون بیاورید
کیفیت با رقابت بوجود میاد / کیفیت با فراوانی همراستا است / کیفیت با جریان واردات متعادل و بدون محدودیت و بدون انحصار خودرو امکان پذیر است و هر کس دنبال روش دیگری است کاملا راه اشتباهی در پیش گرفته است
آقا مهم تر از هر استیضاح و توضیح خواستنی کشوندن وزیر خارجه و رئیس جمهور به مجلسه درباره زبان درازی و دخالت چین در امور داخلی کشوره آقا این از نون شب واجب تره امروز این حرف مفت زده فردا وسط تهران نفس کش می طلبه حالا نیکزاد بگه ببخشید چین رو نفهمید چی زر زد!!!
بیشتر کشورها وقتی توان تولید ندارند حداقل برای دو هدف از سرمایه گذاری خارجی استفاده می کنند
اول مصرف داخلی دوم مصرف خارجی
متاسفانه ما در بیشتر کالاها از هیچکدام از این دو فرصت استفاده نکرده و یا بازار را کاملا بر واردات آن بسته و محدود کرده و یا کاملا باز کرده ایم
در بازار پر از گوشی های موبایل ساخت چین و هند و مالزی و تایلند است اما دریغ از مسئولین ما که حداقل کاری کنند که بازار داخل توسط گوشی های مونتاژ ایران با همکاری سرمایه گذار خارجی پر کند
فرصت سوزی تا کی باید ادامه داشته باشد؟
بیشتر کالاهای پرمصرف داخلی به همین نحو است من جمله خودرو
یا در افراط کامل و منحصرا دست تولید کننده داخلی است تا از کیفیت بزند و مثلا خودرو بی کیفیت تحویل مردم بدهد و یا در تفریط است و بازار کاملا در اختیار کشورهای خارجی است و حداقل از صنعت مونتاژ آن در داخل هم خبری نیست و حد تعادلی برای آن وجود ندارد