آقای صالحی یک سال است از همه تریبونهای نظام استفاده می کنند و بحث رشد ترانزیت روشوآف می کنند چرا در این یک سال یک جمله در مورد بار داخلی و کاهش یا افزایش بارداری راه آهن حرف نزدند . دلیلش روشنه چون حرفی برای گفتن در این بخش ندارند. البته این اوضاع خراب به بار داخلی محدود نمی شه و در سایر بخشهای راه آهن هم همین گونه است
توشهرما کا حدود۴هزارنفرجمعیت داره حدودآ ۱۵ساله دراند کوها راسوراخ وتونل میزند حالا برای چی که حدود۲۰دقیقه راه نزدیکتر بشه حالا بگید کجا به کجا ومگه برای شهرخوبه برای اینکه دسترسی خوانسار وبویین میاندشت راحترباشه که بوئین ومیاندشت ازخوانسارکوچکتروجمعیتشم کمتره حداقل دوبرابرهزینه تونل توش بخوره بخوره بچم بارمیبره براشون میگه میگنند فاکتورکنم مثلآ کرایه حمل ۵۰۰بعد ۳۰۰مال پسرم و۲۰۰خودشون نه این حتی برنامه های دیگش بهترین خونه ها را درشهر هرچهارنفربنوعی مهدسین اجاره کردنند وغداهای هتل ورنگ ورنگ حالا خواستم بگم کدام قانون کدام راستی
عزیزم یک سیستمپوسیده یک دقت ناکافی یک ناتوانی مدیریتی چی خواهد ساخت؟ حمل ونقل نمود شکوفایی اقتصاد هست اینموضوع در بعد دومربطب به راه اهننداره بایدگندمتولیدکنی واز مشهد ببری بندر عباس از اونور پنبه بخری ببری به کاشان نه توان تولید داری که گندم ببری و نه پول داری که پنبه بخری تازه پول هم داشتی فروشنده پنبه نمیفروشم بفروشه پولش را نمیتونی منتقل کنی چرخ اقتصاد به دلیل پایخ غلط به تحریم ها و قادری بی پشتوانه ودشمن تراشی بی مورد متوقف شده نه به راه آهن مفلوک ما مربوطه نه به بنیان تجاری ما مربوطه به سیاست غلط با دنیا است به جای انتقاد از مدیر راه آهن از کارشناسای وزارت خارجه انتقاد کنید اونها هستن که وظیفه دارن مشاوره های درست بدن که سیاست خارجی ما اقتصادی بشه وقتی سفارتخانه ما بازرگانان را دعوت نکنن سمینار نزارن مبلغ خوبی برای دعوت باز کانان چه خریدچه فروش نباشن نتیجه اون میشه اینی که میبینی راه آهن فلج صنعت فشل بازرگانی بی رونق کشاورزی متضرر ورا اهنورشکست خلاص
در دولت جدید کل مجموعه وزارت راه شامل راه اهن به حال خود رها شده است
پاسخ ها
کارگر تراورس
||
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
وقتی آقای رئیسی، رئیس قوه قضایه بود، حکم انتقال شرکت تراورس ب دولت رو ابلاغ کرد. از وقتی رئیس جمهور شده، نتونسته وزیر اقتصاد رو مجاب کنه که انتقال انجام بشه و حالا دوازده ساله که هشت هزار نفر کارگر شرکت تراورس بلاتکلیف اند و رها شده به حال خودشون. بزرگترین شرکت ریلی خاور میانه منتظر امضاء وزیر اقتصاد هستند
میانگین سرعت راه آهن در ایران 90 کیلومتر در ساعت و متوسط جهانی 260 کیلومتر در ساعت ،تازه زمانی که ما راه آهن داشتیم خیلی کشورها نداشتند؟علت نرسیدن به این شبکه که سبب رشد و حفظ سرمایه است چیست؟؟؟
روزگاری عددهای میلیون و میلیارد عددهای بزرگی بودند ولی در دهه های آینده در فروشگاهها باید با اعداد تریلیون و تریلیارد بیشتر آشنا شویم
شاید در عصر مدرن بزودی بچه ها برای رفتن به مدرسه یک میلیارد تومان معادل یک تریلیارد قرون قدیم پول تو جیبی دریافت کنند تا یک بستنی یا کیک بخرند واقعا این قطار پیشرفت ایران دور از ذهن نیست و متوقف شدنی هم نیست
سرعت نور 300 هزار کیلومتر بر ثانیه است
سرعت تورم مسکن در حال عبور از این عدد است