کارشون به هیچ وجه از لکوموتیورانان راه آهن سخت تر نیست . اونها شب تاصبح در مسیر هستند و ازخانواده به دور.
حقوقشون نصف راهبران مترو هست. چیه که اونها توی راه اهن استخدام شدند و اینها در مترو .
ظلم به پرسنل راه آهن جمهوری اسلامی ایران (در راه آهن فقط مدیران حقوق مکفی و خوب می گیرند بقیه در فقر مطلق هستند)
اگر منه راهبر با ۱۴۰ساعت اضافه کار و حق و شیفت و ۱۸سال سابقه کار. بیشتر ۲۵ تومن تو عمرم گرفته باشم،بعد زاکانی بیاد بگه اینا کارگر دولتی هستن و عنوان شغلی جدید واسمون در بیاره تا دوباره افکار عمومی علیه راننده اتوبوس و مترو بشه....
تو هر کجای شهرداری با گروه سیزده با همین سابقه کار کنی حقوقت همینه
تو فیش راهبر شما یک آیتم اختصاصی و رانتی پیدا کن بعد ....
حالا چرا به راننده ها گیر دادن هم داستان داره
چون اول جایی که آقای تانک پنجر شد در مواجه با راننده اتوبوس رانی و مترو بود
در پایان از اون به اصطلاح خبرگزاری تابناک میخوام فایل صوت اصلی بذاره که حتی اون معاون الکن هم همچین چیزی نمیگه و فقط خبرنگاره این چنین تیتری....
انصافه کارکنان سازمان فنی وحرفه ای کشور با 25 سال سابقه 6 میلیون حقوق می گیرند عدالت تو جامعه ای که دولت یک شبه دلار را می برد 48 و بانک مرکزی با فیلم 43 تومن میکند
مسولین کشور جامعه را سوئد می بینند ولی مردم ایران جامعه را افغانستان می بینند نمیشه
برای آینده فرزندانمان آینده ای تصور کرد