اگر خودرو خارجی کارکرده تا قبل پنج سال وارد بشه بدون گمرکی بازار آزلد خودرو جمع میشه و هرکی ماشین ایرانی نو بخواد مستقیم از کارخونه می گیره چون تقاضا کم میشه نوبت هم وجود نداره وکارخانه هم مجبور نیست با ضرر بفروشه به قیمت دستوری پس همه چی به سامان میشه فقط مافیا خودرو نمیذاره این سود از دستش بره برای همین با بهانه های مختلف نمیذاره این کار بشه
پاسخ ها
رضا
||
۰۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
عزیزم صرف نظر از بحث های فنی و اصلا عدم امکان پذیری این کار در کشور ما بجای ارز نداشته ملق میزنی؟
اگر بانکها وام خودرو به مردم میدادنند براحتی میشد بساط قرعه کشی و دلال بازی را جمع کرد مردم عادی صاحب خودرو میشدند و بانکها هم سود عالی داشتند در گذشته صدها شرکت لیزینگ بود و بانکها همکاری داشتند مشکل خاصی هم نبود...
واردات خودرو به عده ای آسیب میزنه و متاسفانه اون عده تصمیم گیرنده های هستند که مانند خاکریز جلوی آنرا خواهند گرفت .دولت هم به هیچ وجه توانائیه مقابله با آنرا ندارد.
الان تقریبا" 30 سال هست که واردات حودرو به بهانه حمایت از خودروساز داخلی ممنوع شده. 30 سال پیش پژو 405 تولید میشد. الان 30 ساله هر سال یه قسمتی از سپر و چراغهای ماشینو عوض میکنن به اسم پارس، پارس الیکس، سمند، سمند الیکس، سورن، سریر، دنا، دنا پلاس، دنا پلاس توربو، دنبا پلاس توربو اتومات و ... به خلق الله فرو میکنن در جالیکه پلتفرم همان پژو 405 با فناوری 40 سال پیشه کاش بیان توضیح بدن که اون تشکبلات عریض و طویل مهندسی شرکتهای خودروساز صبح که میرن سر کار تا عصر چیکار میکنن؟
عزیزان هول نشوید
سال انتخابات مجلس است
وزیر صنعت نگران استیضاح است
رییس جمهور وعده های زیادی رو بی پاسخ گذاشته است
مشکل اصلی کشور وضعیت اسفبار بانک های خصوصی و دولتی است که منابع رو غارت کرده اند و میکنند حالا موضوعی پیدا شده برای سرگرم کردن مردم و انداختن تقصیر ها به گردن یکدیگر و وعده های جدید
البته نا امیدی از شیطان است ولی در انتخابات دقت بفرماییم
توجه کردید هر هفته یکی میاد یه چیزی میپرونه...بعد ۲ روز بعد یکی دیگه یه چیز برعکسشو میگه....چه بلبشویی هست....ادم برای فرداش نمیتونه تصمیم بگیره...اونوقت انتظار داریم شرکتهای خارجی بیان ایران!! در ضمن تا میرسلیم هست ماشین خارجی وارد نمیشه....