مقایسه این دو خودرو را اول آقای میرسلیم انجام داده و نتیجه هم گرفته که فرقی نداره! البته که این ماشین ها خیلی با هم فرق دارند و صدالبته که 206 ایرانیزه شده با 206 تولید خارج هم خیلی خیلی فرق دارد. میرسلیم با این مواضع و آن پسر مجاهدش تکلیفش معلومه
این رو هم بگید که کیسه هوای خودروهای ژاپنی معمولا در تصادفات باز نمی شود و سرنشینان خودرو ضربه اساسی را میبینند ولی خودروی اروپایی اگر کیسه هوایش باز نشود درش پلمب میشود. (پرادوی علی دایی که کیسه هواش باز نشد و شکایتش هم به جایی نرسید). اگر به سالم ماندن ماشین نمره میدهید شما یک کادیلاک را با این تویوتا شاسی بلند تصادف بدید ببینید کدامیک سالمتر میماند.
پاسخ ها
ناشناس
||
۰۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
چرند نباف .. خودروهای ژاپنی در بازارهای اروپایی و آمریکا که استانداردهای ایمنی سختگیرانه ای دارند و خودروها باید تست های تصادف را پاس کنند ، در تیراژهای میلیونی فروخته می شوند .... پرادوی علی دایی شاید تعمیری یا رفوربیشی بوده یا شاید شرایط تصادف و نوع ضربه و جهت ضربه جوری بوده که کامپیوتر خودرو تشخیص داده نیازی به باز شدن ایربگ نیست .. مهم این بوده که علی دایی سالم از خودرو پیاده شده
طرف نمی تونه پسرشو اداره کنه اوندقت یک سری به ایشون رای دادن برای 80 میلیون تصمیم گیری کنه اگر میرسلیم تو کشورهای اروپایی بود حتما حضانت بچه های خودشو رو هم ازش می گرفتن
متاسفانه چون تو کشور ما قیمت بنزین واقعی نیست همه لندکروز لندکروز میکنن. اگه بنزین مثه همه جای دنیا بالای یک دلار بود مثلا" 60 هزار تومان بود لندکروز با مصرف 25 لیتر در صد گیلومتر روزانه 1.5 میلیون تومان و ماهانه 45 میلیون تومان هزینه بنزینش بود دیگه کسی اسم لندکروز به زبون نمیاورد مثه اروپا و آمریکا همه دنبال ماشین برقی و هیبرید و اسمارت بودن
پاسخ ها
وحید
||
۱۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
قربون هوشت بشه ننه ات. لندکروز با موتور4000 کمتر از نیسان وانت با موتور 2400 مصرف میکنه
ناشناس
||
۲۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
پروفسور بنزین از نفته ونفت هم متعلق به ملت باید بنزین رایگان باشه نه فقط برای جیب چند نفر
سوس
||
۱۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
خخخخ استاد سوختش در هر 100کیلومتر زیر 10لیتره .حقته سوار همین آهن پاره ها بشی