من مپنائی هستم. انتخاب ایشان دو سر باخت است
چون ایشان در وزارت صمت که یک مدیریت سیاسی است و ربطی به تخصص و شایستگی ندارد نمیتواند موفق باشد. من ایشان را میسناسم و بطور حتم نمیتواند از عهده ی مافیای خودرو و قطعه سازان و مافیای فولاد و .... برآید چون فردی دانشگاهی و اکادمیک است نه سیاسی
از طرف دیگر برای مپنا بد شد چون با این سبد مدیریتی که الان در دست دولت است و به جاهای حساس میگمارد در این سبد مطمئنا" فردی شایسته تر از علی آبادی وجود ندارد و امام صادقی ها بیایند مپنا را مثل سایر جاهای این کشور به مرز فلاکت میرسانند. و از سال بعد برق هم به وخامت اقتصاد گرفتار خواهد شد
پاسخ ها
مجیدوووو
||
۱۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
همکار مپنائی من
سلام
بنده با نظر شما مخالفم
ابتدا اینکه جناب علی آبادی یکی از سیاسی ترین نفراتی هستند که با شخص اول مملکت ارتباط نزدیکی دارند بنده به عینه در چندین مورد ناظر این ادعا بودم.
البته بنده منکر این نیستم که مافیای خودرو خیلی نفوذ داره ولی با اختیاراتی که به جناب علی آبادی داده خواهد شد قطعا شرایط از اکنون بهتر خواهد شد.
عسگری رو ببره کلی جلو می افته
اگر در ابتدا دو خودرو سازی دولتی ایرانخودرو و سایپا را خصوصی کرد و جلوی مافیای خودرو را گرفت و قیمت و کیفیت لوازم خانگی را اصلاح کرد پس انتخاب درستی بوده ولی اگر اینکارهای مهم را نکرد او هم مثل قبلی ها .. است
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
مدیریت خودروسازها این ور آب نیست.آن ور آب است. هر كار میكنند تا این كشور خودروسازنشود. تغییرات پی در پی= جلوگیری از ورودنقدینگی و سودآوری شركتها- هجمه و تمسخر خودروسازها ... همه دسته بندی دارد عزیر دل برادر.
خصوصی سازی خودرو سازها و واردات خودرو بدون محدودیت در حجم موتور و واردات اتوبوس و کامیون دست دوم و نو و واردات لوازم خانگی با کیفیت اگر انجام داد وزیر بدرد بخوریه