اگر آقای علی آبادی وزیر صنعت بشه میشه گفت تنها و تنها فردی هست که با وجود شایستگی به مسولیت گمارده شده ، بقیه مسولان ، متاسفانه از بی کفایت ترین ها هستند . وضعیت امروز این مملکت هم به همین دلیل تاسف بار و افتضاح است . امیدواریم افراد شایسته دیگر هم بدون باند بازی و بازیهای جناحی به کار گمارده بشوند .
حالا که دولت نه قدرت ان را دارد که تمام ماشینهای ساخت داخل شدن چینی بی کیفیت درست کند و ماشین استاندارد و ارزان مخصوص اب و هوا و جادهای ایران درست کند بهترین کار این است که مردم نخرند و اگر دلالها هم فروش نداشته باشند خرید نمی کنند ،پس تمام مشگل ماشین سازها نیستند؟شما مرده بخر فردا مردم شروع می کنند به فروختن مردهایشان این ما هستیم مردم ایران که دنیای ما با دیگر کشورها از زمین تا اسمان فرق دارد.عجب مردمی شدیم البته نه همه؟؟؟
تا موقعی که مافیای خودرو، برای مردم ۲۰۶ را بهتر از لندکروز میداند و خود از بهترین محصولات خارجی استفاده میکند هر وزیر صمتی که روی کار بیاید کاری پیش نخواهد برد.
در دولت قبل می خواستن مدیریت ایران خودرو بهش بدن خودش نپذیرفت . چرا چون می دونست اونجا لونه ی زنبور است و هفت خان رستم . حالا در قامت وزیر هم بعید می دونم از پس خورو سازان بر بیاد .
در سطح تولید نظامی ؟؟؟!!! در حالیکه هزینه تولید یک خودرو در جهان و ایران خودرو سایپا مشخص است اما تابحال به ما گفته اند هزینه تولید خودروهای جیبپ هایی که وزارت دفاع میسازند چقدر است ؟ آیا خودروهای نظامی تولید داخل با قیمت متعارف و معقول جهانی تولید میشود یا با هزینه های اورت و چند برابر ارزش خودرو؟؟؟ نکته اصلی همین است . اگر یک خودرو جیپ نظامی تولید داخل را به بازار عرضه کنند با در نظر گرفتن هزینه هایی که برای ساخت آن شده چقدر باید بفروشند؟ هروقت به اینها دقت کردید تفاوت را می فهمید