خودروساز خصوصی از رانت عدم واردات خودرو و عدم رقابت در بازار از وضعیت موجود کمال بهره گیری را میکنند،فقط یه جواب درست بده اگر توجیح کرد حق با اونا ، بگه چجوری خودروی خاص چینی در کشورهای اطراف ایران بیش از نصف قیمت ایران کمتره ، در صورتیکه بخشی از مونتاژ را با انرژی و نیروی کار ارزانتر انجام میدید ؟ آیا از این منابع ارزی مصرفی بجای خودرو سازی بیان بروند تو صنعت قطعه سازی و خدمات پس از فروش خودروی خارجی را بدهند بهتر نیست ؟ تولید داخل خیلی هم خوبه ولی نه به اندازه اینکه مردم دو برابر سرمایه شون را بدهنذ برای ماشین چینی ! نمیتونن مردم خودشون از مازاد پولشون برای سرمایه گذاری دیگر و به تبع آن رونق تولید در صنعت دیگر اقدام کنند ؟
تعهد ساخت 2 میلیون خودرو تا آخر سال 1403 دارند ؟!!!! تمام پولهایی که از مردم گرفته اند را یا خرج کرده اند یا به بدهی هایشان پرداخت کرده اند . تا آخر امسال اگر اعلام ورشکستگی نکنند که هنر کرده اند .
بخدا شورای رقابت بی عرضه هست مردم بدبخت بیچاره طبق قیمت شورای رقابت نوشتن ۱۰۰ میلیون یک ماه خوابندند توبانک کثیف تر حق مردم بیچاره بدبخت باید شورای رقابت قیمت خودش اجرا کنه
ببخشید ولی غلط کردند از شورای رقابت شکایت کرده اند.هروقت ورود خودرو آزاد باشه و مردم بتوانند خودرو خارجی را با قیمت واقعی بخرند اون موقع فضای رقابت سالمه.اون موقع خودروساز قیمت ماشینهایش را هر قیمتی خواست بفروشه. حالت فعلی رقابت نیست بعد حالادخودروساز هر قیمتی میخواد میگذاره ظلم به جامعه است.
دلار میره بالای ۱۰۰ هزارتومن