دولت شجاعانه به میدان آمد و بخشی از زمینهای کشور را که در اختیار دارد در طرح نهضت ملی مسکن رایگان در اختیار مردم قرار داد.
اولا این زمین مجانی کجاست که ما نمی بینیم حتما به دوستان خودتان می دهید که ما خبر نداریم
ثانیا جماعتی هستند که تفاوتی نمی کند در کجا باشند در مسند دولتی باشند یا نباشند
بعضی ها خوب انتقاد می کنند خوب شعار می دهند اما وقتی کار دست خودشان می افتد خرابتر می کنند
همیشه بدانید اگر کسی اهل کار باشد بدون اینکه در بوق و کرنا کند کارش را درست انجام می دهد
اما هر وقت دیدید که گفتند ما اینکار را می کنیم و یا اینکار را خواهیم کرد زهی خیال باطل اگر علف هم زیرپایتان سبز شود نباید امیدی داشته باشید
هر جا اخلاص باشد هر جا کار برای خدا باشد قبل از اینکه وارد آنجا شوید و بفهمید که آیا کار می شود یا خیر بوی عطر آن در فضا می پیچید
مجلس اگر نباشد بهتر است. مگر کشور عربستان سعودی که مجلس ندارد اموراتش نمی گذرد؟ ما دوست داریم خودمان را گول بزنیم. اگر مجلس خوب است پس چرا ما یکی داریم و ده تا نداریم؟
: دولت شجاعانه به میدان آمد و بخشی از زمینهای کشور را که در اختیار دارد در طرح نهضت ملی مسکن رایگان در اختیار مردم قرار داد. /تسنیم
دولت شجاعانه:بد نیست احوالی از بازنشستگان و فوت شادگان تعاونی مسکن گمرک را هم بگیرید که سی سال پیش برای گرفتن زمین در شهرک اندیشه کرج نفری چند صد هزار تومان پول بحساب تعاونی ریختند و هیچ زمینی دریافت نکردند و ستاد اجرایی فرمان امام هم به تعهداتش عمل نکرد
.شما که دم از زمین مجانی میزنید اول تکلیف آنهایی که پول داده اند را مشخص کنید.و الان خانواده و ورثه گرفتار بی سر پناهی هستند.
این مهاجرانی برای اینکه بگوید من هم هستم هر چند وقت یکبار کاغذ سیاه میکند و تز ارایه میدهد یکنفر بگوید تو اگر دکتری چرا اول درد خودت که دربدری است علاج نمیکنی
کل اگر طبیب بودی درد خود دوا نمودی؟؟
یک نماینده مجلس: آقای بذرپاش دسترسی به جنابعالی سختتر از رئیس جمهور است:
ای کاش نماینده شهرستان رودسر هم مثل نماینده فومن احساس وظیفه می کرد و همین تذکر را به وزیر راه و شهرسازی می داد تا شاید برای خرابی راه های ارتباطی بیش از 420 روستا در منطقه اشکورات رحیم آباد و رودسر و املش چاره جوئی شود . راه های مواصلاتی این روستاها سالهاست که مورد توجه و مرمت قرار نگرفته و هرساله با شروع بارشهای بهاری و وجود سیلابهای فصلی بیشتر تخریب می شود. بطوریکه شاید نسل جوانتر باور نکند که در طی سالهای 1370 تا 1376 این مسیر که بیش از 60 کیلومتر جاده صعب العبوری کوهستانی است بهترین جاده آسفالته روستائی را داشته است ولی بدلیل عدم توجه راه و شهرسازی استان گیلان امروز به مخروبه تبدیل شده است و مردم کشاورز و دامدار روستائی را در تنگناه قرار داده است و هر سال نیز تلفات جانی زیادی دارد.