ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
ضعف در هماهنگی و نظم و ساختار مند شدن مصیبتی که ۴۰ سال کشور گرفتار آن است
از آسفالت جاده ها بگیرید تا خدمات دیگر

هر بخش مهم کشور باید یک آزمایشگاه تحقیقاتی داشته باشد و این آزمایشگاه متصل به پژوهش و دانشگاه باشد و آخرین یافته های علمی در این آزمایشگاه قطعی و بوسیله نهادها و وزارت خانه ها اجرا شود

از آسفالت داخل خیابان بگیرید از مصالح مسکن و طراحی های معماری شهری تا ارتباطات و و خودرو و ... و حتی موضوعات اجتماعی و فرهنگی و ...

ساختار مند بودن و نظم و هماهنگی نداشته باشیم کار جهادی و میدانی بی فایده و نه تنها سود بلکه ضرر خواهد داشت و حتی افراد مخلص را اهل طمع و منفعت خواهد کرد و بنیان انگیزه ها را از بین خواهد برد
رانت و نفوذ و فساد در قدرت را افزایش خواهد داد
اما ساختار درست همراه با نظم و هماهنگی و شفافیت بلای جان فساد و رانت و دلالی است و طبیعتا افراد فاسد از آن گریزان و دنبال نفی آن هستند

وقتی ساختار درست باشد از حجم پرونده های قضایی کاسته و هزینه ها کاهشی می شود

وقتی ساختار نباشد پلیس وقتی در جایی حاضر می شود که جرم انجام و کار از کار گذشته است
اما وقتی ساختار سالم در پلیس وجود داشته باشد پلیس به عنوان یک قانوندان و میانجی بین دوطرف قرار گرفته و با داوری بی طرافانه و صحیح از وقوع جرم جلوگیری خواهد کرد و مردم هم بمرور زمان با قوانین آشنا و منظم و نظم پذیر می شوند

در اداره ای که ساختارش فشل باشد و بی نظمی حاکم باشد کارمند براحتی مشکل را گردن سیستم می اندازد و انگیزه ها در لابلای بی نظمی ها از بین می رود و نتیجه اش برای مردم معطلی و هزینه و ضرر و زیان خواهد بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
کار از روغن کاری گذشته است باید قطعه را عوض کرد و طبیعتا قطعه باید بنجل نباشد و به سیستم بخورد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
روغنکاری بین مسوولان اسم رمز اینه که شتیل واردات به چه صورت باید تقسیم بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
دلار مورد نیاز نیست...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
اگر توانستید یک کار را انجام دهید که همه با هم‌بدون حب وبغض دروغ و کلک خدمتی را به ملت و به نفع ملت انجام دهید ملت خواهد دانست که حامیش هستید ،با دروع و کلک و کار شکنی نمیشود انتظار حمایت و صداقت داشت
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۵:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
خودرهایی که باید بعد از پنج سال از چرخه خارج شوند ، به ایران میفرستند و پولش را هم از پولهای بلوکه شده بر می دارند . سود صد در صد
ملت مستاصل و بیچاره هم خوشحال و سیستم هم راضی از کسب موفقیت در جلب رضایت مردم با استفاده از گرانی قیمت خودروهای تولید داخل
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
راستی از اون 5600 خودرو که بدون ثبت سفارش وارد شد خبری نیست چون طبق قانون، قاچاق محسوب میشه و باید معدوم شوند. شدند؟!!!!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
مملکت لنگ دارو و مواد اولیه و خوراک دام و آدم است.
هنر کنند قطعات و مواد اولیه مناسب برای ماشینهای موجود در کشور و تولید داخل فراهم کنند و بتوانند با سخت گیری علمی و واقعی کیفیت را درست کنند ( استاندارد کنند بی فایده است جه استانداردی ؟) آقازادگان و خانم زادگان و بقیه هم بیخیال سوار شدن ماشین خفن 2024 شوند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
اضلا دولت نباید از منابع خود و منابع صادرات بخشهای صنعتی کشور ارزی به واردات خودرو اختصاص بدهد چون نیازهای بسیار اساسی تری وجود دارد. اما دولت باید واردات خودرو را کاملا ازاد کند و تعرفه ای معقول برای ان بگذارد . بسیاری از افراد از جمله ایرانیان مقیم خارج اگر شرایط واردات مساعد و مشخص باشد قطعا با توجه به نفعی که واردات خودرو دارد اقدام می کنند.
مثلا ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
به شما قول ميدم توليدات سايپا از ايران خودرو بالاتر خواهد رفت. مثلا با دنا توربوپلاس اتو ميخواي به كجا مسافرت كني؟
شمال بري تو ترافيك خوردگي و فرسودگي راحت سه سال جلوتر مياد.
جنوب ميخواي بري با اين گرما؟ ياغرب ؟ مگه جنگل كوهي مانده؟ كدام درياچه ميخواي بري تفريح؟
پس يك ارزان سايپا بگير از نياوران برو پارك ملت تا شب هم برگرد و پول هتل نده. انقده خوبه!!!