مهمترین چالش تعمیرات و تهیه قطعات یدکی خواهد بود که بسیار گران خواهد بود چه بسا برای قطعه چند دلاری این ماشین ها زمینگیر خواهند بود
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۶:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
اصلا قطعاتشان گیر می آید پس اگر خراب شوند فقط دکور پارکینک خانه می شوند پس بهتر است از خودروساز داخلی حمایت شود تا خودروساز داخلی پراید و پژو را با کیفیت تر کند.
1_ چرا خودروی دست دوم؟ 2_ چرا این همه تعرفه گمرکی؟ 3_شان مردم ایران بیشتر از اینه . 4_ چرا مثل دیگر کشورها گمرکی نمیگیرند ؟ 5_واردکنندگان این خودروها چه کسانی هستند ؟
چرا این همه به این ملت ظلم می کنند ؟ مردم از گجا این پول را بیارند ؟ چرا این همه میگن مافیا پس چرا معرفی نمی کنند ؟ یعنی نمی دانند ماغیای خودرو توی این مملکت کیه؟
اگر همین خودروهای کار کرده وارد شود، با آلودگی هم باید خداحافظی کرد. ضمن اینکه با ایمنی بالایی که دارند، تلفات جاده ای هم به حداقل می رسد.
جلوگیری از وارد شدن این خودروها ظلم به ملت است.
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۶:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
البته با تولید داخلی هم باید خداحافظی کرد. من که حمایت از صنعت خودروسازی را به این خودروهای لوکس ترجیح می دهم.
وقتی که روغن موتور خودرو صفر وارداتی را با روغن وطنی عوض می کنند ایا نظارتی هست که قطعات این خودروهارا با قطعات کاملا معیوب عوض نکنند بعدم که دیگه عذرشون موجه است می فرمایند خودرو دست دوم دیگه .
ببین برخی از افرادی که در تابناک مقاله می دهند کاملا مشخص است که این مقاله ها را بهشان می دهند که اینجا بزنند مثل همین نوشته . چرا ؟ چون اقای بادامچیان رئیس هیئت موتلفه تاکید کرده است: یک ماشین دستهدوم بنز را از آلمان با قیمت پایین از کشورهای خلیجفارس به ایران میآورند و میلیاردی سود میبرند.!
انوقت قیمت دست دوم در دبی را می زنند که مردم عادی می توانند به دبی بروند در حالی که مافیای خودرو شرکتهایی دارند که اغلبشان هم پاسپورت دوم و سوم دارند .
خریدخودروهای کارکرده درتمام دنیا امری عادیه حتی درامریکامخصوصاباافزایش قیمت خودروبسیاررواج پیداکرده وقیمتهایی که به دلارداده واقعی است مشکل کاراونجاییه که باورودخودروهاتقاضابرای دلارشدیدابالامیره ودلارحدوددویست تومن متصوره ،پس دولت اگرباترس ودلهره میره جلوبخاطرهمینه علاوه براون دولت دلارکافی نداره