میبخشید ولی قبلا همینکار دولت کرده بود!!!!!حالا چه اشکالی داره که سودجو خود مردم ببرند.دور قبلی همین ماشینای به اصطلاح اسقاطی رو از مردم مفت برداشتند.بعدش به اسم کلکسیونی بعد یه مدت به قیمت بسیار کلان به مردم فروختند.پدرم بنز ۶ سیلندر بنزینی ۲۳۰ معماری داشت.دولت یک میلیون و نیم به اسم اسقاطی ازش برداشت.بعد یه مدت که طرح اسقاطی خز شد،شبیه به همونو تو دیوار و شیپور به اسم کلکسیونی به قیمت ۳۳۰۰۰۰۰۰۰
بیش از دهسال است که قرار شده خودروهای فرسوده با دریافت خودرو نو ماشینشان را اسقاط کنند ولی همه اش حرف بوده حالا که موقعیتی پیش آمده و قیمت خودروهای فرسوده بالا کشیده همه ناراحتند !
اتفاقا دمشون گرم.... نقدینگی را کم و ناوگان حمل و نقل نوسازی خواهد شد... پول پولدار میره توی جیب کسی که نداره ماشین نو بخره از طرفی ماشین خارجی میاد توی بازار که باز هم پولدار جماعت پولش را میریزه به بازار..... عجب راهکاری.... بیست بیست
آقا مگه تو بازار نمیگن ۴۰۰؟
خب همین ۴۰۰ رو بنظرم بری پارس خشک یا یکماشین دیگه ای ثبت نام یا آزاد بخریم.
در بحث واردات هم اگر،ماشینی بصورت اسقاط قراره بگیریم مطمئنا باید دو یا ۳ برابر بیشتر از قیمت دولتی پول باید بدیم.
همه چیز مملکت باید به همه چیزش بیاید
عاقبت کار بی برنامه و بی حساب کتاب همین است من نه کارشناس بازار خودرو هستم نه واردکننده روزی که شرط گواهی اسقاط را گذاشتند گفتم رانت ماشین اوراقی و گواهی اسقاط داره درست میشود هیچ علم خاصی هم ندارم یعنی یک نفر در کل دستگاه عریض طویل دولت و وزارت صمت و باقی جاها که احتمالا بهشون مربوط است به اندازه من عوام پیدا نمیشود که کمی فکر کند یا عمدا این کارها را میکنند که حتی با واردات با عوارض ۴لا پهنا بازهم بازار آفتابه سازهای داخلی خدایی نکرده ساییده نشود