ماشين هاى امريكايى امروره خيلى از ماشين هاى ژاپنى بهتر أست بخصوص شاسىً بلندها
ماشين هاى ژاپنى بعد از صد هزار كيلومتر قدرت ندارند
ماشين هاى كره را فراموش كنيد
بهترين ماشين برقى امروزه تسلاست
ماشين هاى چينى هم كه معرف حضور هستند
ماشينهاى المانى كه بهترين ماشين هاى سوارى است
پاسخ ها
ناشناس
||
۰۷:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
چقدر سادهاید شما!!! یه سرچ ساده بکنید توی یوتیوب، کدام ماشین آمریکایی تا ۵۰۰هزار کیلومتر دوام داره (منظورم مدلهای ۲۰ سال اخیر هست، نه شورلت ۱۹۷۰ یا جیپ جنگ جهانی دوم). ماشینهای آمریکایی کلا آشغال هستن، اگر هم ماشین وانت یا تراک یا پیکآپ ژاپنی وارد نمیشه به آمریکا به خاطر ورشکسته نشدن شرکتهای آمریکایی هست. ضمنا اگر شاسی بلندای آمریکایی بهتر بودن، الان تو کشورهای آفریقایی یا آسیایی که جنگ و جدال توشون هست باید به جای تویوتا یا میتسوبیشی، جیامسی یا شورلت یا فورد میدیدیم که نمیبینیم.
درسته تو آمریکا هستی، ولی نباید با تعصب قضاوت کنی.
ناشناس
||
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
بهترین ماشینهای تویوتا لندکروز و هایلوکس است که قابل مقایسه با جیب و هامر امریکایی نیست ساعت 7:16 هنوز هم شورلت ماشین صحرا نورد میزنه رودست نداره مگه شورلت 1970 به بعد ماشین نزده !!!!! ماشین امریکایی اف رود رو دست ندارند . ولی البته ماشین سازی تویوتا برای ماشینهای شهری بهترند
مردم هر چند کلا اراده بر این است که تا جایی که بشه شرایط را برای مردم سخت و سختر کنند حالا از به هر طریقی که شده : خودرو ، مایحتاج عمومی، گرونی، حجاب ، کمبود دارو، و..
واقعا چی میزنید شماها؟ الان بنز کلاس e (مدل 2016 به پایین) زیر 8 میلیارد تو ایران نیست. بعد بنز E300 هیبریدی 1100. آخا کدوم دلالی و مافیایی اجازه همچین کاری به شما میده (که البته اکثر دلال ها از خودی ها هستند). واقعا فکر میکنید مردم حالیشون نیست. دنا پلاس توربور اتوماتیک 900 تومن و بنز اینچنانی 1100؟؟؟؟؟؟؟ اونوقت مردم میرن دنا میخرن؟؟؟؟؟؟ این نادان پنداشتن مردم بیشتر زجرشون میده تا خود گرونی.
واقعا وقتی دولت گمرک می گیره این بحث مالیات بر ارزش افزوده چه صیغه ای هست ؟ متاسفانه وکلای ایران هم فقط بلد هستند پشت هم اندازی کنند و هیچ کس و هیچ نهادی به حمایت از مردم وارد نمی شود . مالیات بر ارزش افزوده روی کالایی هست که از مواد خام تولید شده و ارزش افزوده ایجاد شده و حالا مصرف کننده بایستی مالیات بر ارزش افزوده بدهد چرا؟ چون مثلا ان کارخانه که محصولی را تولید کرده است از یک سری مزایا و امکاتاتی استفاده کرده است که برای دولت تولید هزینه کرده است ولی به حساب نمی اید مثلا فرض کنید یک جاده ای ساخته شده است که این کامیون که این محصول را از کارخانه به مغازه برده است از ان جاده رد شده است ( به عنوان یک مثال ساده عرض شد وگرنه دانشگاه ساخته شده کارمند و مهندس در ان تحصیل کرده اند ، نیروگاه ساخته شده ، امنیت برقرار شده است و . . . ) حالا این ماده خام که به ماده مصرفی تبدیل شده است دولت یک مالیات بر ارزش افزوده از مصرف کننده می گیرد ولی کجای واردات خودرو شامل این تعریف می شود دوم اینکه قرار بود که واردات خودرو دست دوم برای استفاده اشخاص باشد یعنی هرکس که میتواند برای خودش ماشین وارد کند این را در قالب گمرک می پردازد اینجا کدام ماده اولیه به کالا تبدیل شده است که دولت مالیات برارزش افزوده از ان طلب می کند ؟
ما که تبلیغ میکنیم که ما داریم ابرقدرت میشویم وموشکهای پیشرفته داریم درصنعت خودرو متاسفانه درحد صفر هستیم خود روهای منتاژی چینی حالا هم خودروی کار کرده از دبی لعنت بر مافیای خودرو ایران خودرو سایپا ودستهای پنهان
پاسخ ها
ناشناس
||
۲۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
همین خودرو کارکرده دوبی؛ شرافت داره به خودروهای وطنی
سالانه صدها میلیون لیتر بنزین نسوخته حاصل از احتراق ناقص اتومبیلهای ایرانی و مونتاژی چینی بخورد مردم ایران میدهند و نتیجه اش آمار سرسام آور انواع سرطانها در ایران است و وقتیکسی از راه دلسوزی چیزی میگوید امثال میرسلیموکفن پوشان به طرفداری از مافیای خودرو زمین و زمان را بهم میدوزند .
به کدامین گناه؟؟؟؟؟؟