ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۲۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۴
دوستان توسعه و گسترش اقتصادی درگرو روابط دیپلماتیک سالم و قوی با کشورهای صاحب قدرت و ثروت است
شما در روی کاغذ می توانی هزاران کریدور را تعریف کنی ولی کدامیک به سرانجام خواهد رسید مهم است
ما تا زمانی که به توازن در رابطه با جهان غرب و شرق نرسیم ، نخواهیم توانست بازیگر موفقی در عرصه اقتصادی باشیم و همچنان ساکن خواهیم ماند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۴
ترکیه تازه فهمیده در این واویلا چه بلا هایی یر ایران اوردن هر جایی که قراره منافعی به ایران برسه آمریکا و صهیونیست ها برای جلوگیری از آن فعال میشن و بوقهای داخلی شأن با هلهله توپخانه یأس آفرینی را فعال می کنند اما خبر خوب کریدور ی برای ایران دوستان ایران با ۳۲ کیلومتر راه آهن شلمچه بصره حد اکثر تا دو سال به مدیترانه شرقی در سوریه وصل می‌شود و با ۵۲ کیلومتر در شمال به روسیه و از آنجا به شمال اروپا وصل می‌شود شاد باشید و امیدوار و از سخنان تحقیرآمیز هراس نداشته باشيد پیش به سوی ایران قدرتمند
موسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۴
یادمه چند سال پیش هندی ها در جهت راه اندازی کریدور از طریق ایران برای توسعه بندر چابهار وارد شدن که جو سنگینی راه افتاد که چابهار رو فروختن به هند و پس از این جو سنگین هم هند از توسعه بندر چابهار عقب کشید و هم دولت مردان از ترسشون پی کار رو نگرفتن و این شد نتیجش که هند رفت دنبال جایگزین برای ایران
ناشناس
|
United States of America
|
۰۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۵
كشورهايه كوهستانى بخاطر گران بودن ريل كشى در درجه دوم هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۵
ایران بایدازفرصت استفاده کندتاترکیه رابه احداث راه آهن نزدیک دریاچه وان واتصال راه آهن ایران به راه آهن سراسری ترکیه وسپس اروپا مجاب کند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۵
ترکیه با گذرگاه زنگزور قصد دور زدن ایران را دارد.
naser
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۵
در کشوری که هیچ جاده و اتوبان استانداردی وجو ندارد و سالانه بیش از بیست هزار نفر در اثر تصادفات جان خود را از دست می دهند و دولت تمرکز گرای مرکزی حاضر به احداث راههای بزرگ در استان های مرزی نیست و صرفا تمرکز خود را بر روی راههای تهران قم، تهران اصفهان، تهران مشهد و نهایتا تا شیراز قرار داده است و پروژه های بزرگی مثل جاده ترانزیتی تهران تبریز بازرگان، تهران چابهار و تهران خرمشهر را فراموش کرده است چه انتظاری از کشورهای خارجی برای استفاده از راههای ایران می توان داشت!؟