ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
مسئله اول وقتی خودرو ساز داره الان تقریبا نیمی از مبلغ خودرو را دریافت میکنه بعد از یک سال خودرو را به قیمت روز تحویل مردم میده ضررش کجا بوده و مورد بعدی اینه که توی بازار آزاد خودرو تفاوت زیادی به خاطر تقاضای زیاد مصرف کننده داره تولید کننده هم حول برداشته که میتونه با مبلغ بیشتری خودرو را عرضه کنه ودر آخر تعطیلش کنید بره این همه ضرر مردم و خودرو ساز نزنین و به جای واردات این همه قطعه از ورق بدنه تا قطعات برقی موتوری خود خودرو استوک یا اقتصادی را با گمرک صفر وارد کنید و این سازمان حمایت از مصرف کننده را هم جمع کنید بره حقوق یا مفت ندید
که البته و صد البته این کار را نمی کنید چون بیش از 60 درصد قیمت خودرو توی جیب دولت هست که هیچ جای دنیا چنین چیزی نیست همون جور که قیمت دلار دست ولت هست و بس
sm
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
با سلام
احتراما یک سوال از تمامی کسانی که اعتقاد دارند باید در این خودروسازی را ببندیم و تعطیل کنیم دارم چرا و به چه دلیل اولین تحریمهای دولت آمریکا که اعمال شد صنعت خودروسازی جزو اولین صنعت بود؟
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
کل قطعات پژو میشه با ۳۰۰ درست کرد با قطعات درجه یک نصف برای کارخانه سود داره اگر حقوق مدیران با انصاف بدهد هزینه میاد پایین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
اشکال در قسمت دوم هست خرج انها زیاد است وگرنه درآمد مشکلی ندارد ، یک تعدادی از مدیران سفارشی را مرخص کنند