واقعا خسته نشدید؟ بعد از دو سال الان یادتون افتاده که تاییدیه سازمان محیط زیست لازم است؟
این مسئله دو حالت دارد:
الف: دستهایی در کار است که واردات خودرو آنقدر پیچیده و زمانبر شود که دیگر کسی رغبتی برای آن نداشته باشد. و تا حد امکان برای مافیای داخل زمان خریداری شود.
ب: یا اینکه ای موضوع نشاندهنده مدیریت بی در و پیکر و فشل کشور در سطح کلان می باشد. طی دو سال گذشته ضد خبر ضد و نقیض در این باره شنیده ایم.
تاییدیه محیط زیست کی تو ای کشور مهم بوده. وقت نیروگاهها مازوت استفاده می کنند نیاز به تاییدیه محیط زیست نیست اما حالا که یک تعداد خودرو قرار وارد بشه تاییدیه همه سازمانها و ارگانها لازم شده.
این برنامه واردات خودرو و عملکرد های ایران خودرو و سایپا ، نشانه های بسیار روشن از به تعطیلی کشانده شدن این دو مرکز در نهان خود دارد . چین دیگر به ساختن قطعه بسنده نمیکند و میخواهد به ایران خودرو صادر کند. دست آخر از چین خودرو صفر کیلومتر وارد خواهید کرد واین دو مجموعه را مانند ارج و داروگر و ....تعطیل خواهید کرد
جناب سلاجقه امثال شما دولتی ها برای پایین اوردن قیمت ماشین کار نخواهید کرد و از شما چیزی در نمیاد شماها زمین و زمان را بهم میبندید تا اجازه ندهید ماشین وارد شود چون مافیا با شماست بدون اینکه بدانید
از حلوا حلوا گفتن دهن شیرین نمیشه حکایت واردات خودرو وخودروهای کارکرده است .! هر روز یه داستان ! محیط زیست محترم خودروی ایرانی با سوخت بالای 10 لیتر برای هر 100 کیلومتر سالهاست تولید میشه اونو چه کردین ؟!
آقای سلاجقه اگه شما بفکر محیط زیست بودید الان وضعیت کشوراینگونه نبود حال آقای سلاجقه بفرمایید خودروهای تولید داخل تاییدیه سازمان محیط زیست را دارند ؟خخخخخختتتت
خوب راست میگه بیچاره.بالاخره سازمان محیط زیست هم باید از این نمد برای خودش کلاهی درست کنه و یک پولی هم از این راه نصیب محیط زیست بشه.فردا اگر شنیدید که سازمان هواشناسی هم گفت که ورود خودرو باید مجوز آن سازمان را هم داشته باشه تعجب نکنید.
مثل اینکه مسئولان کشور دیگه کلا حیا را کنار گذاشتند !! آخه مرد ناحسابی شما خودروهای داخل خودت که تیراژ چندین ۱۰ برابری خارجی ها دارند استاندارد محیط زیست دارند که اجازه نمیدید یه خرده خودروی خارجی بیاد هم پولدارها دلشون خوش باشه از کشور فرار نکنند که ضررش به چشم مردم میره و هم اینکه قیمت داخلی ها یه خرده بیاد پایین بلکه قشر نادارتر هم بتواند ماشینی بخرد و اسنپی کار کند و از فلاکت دربیاد ؟!
این مسئله دو حالت دارد:
الف: دستهایی در کار است که واردات خودرو آنقدر پیچیده و زمانبر شود که دیگر کسی رغبتی برای آن نداشته باشد. و تا حد امکان برای مافیای داخل زمان خریداری شود.
ب: یا اینکه ای موضوع نشاندهنده مدیریت بی در و پیکر و فشل کشور در سطح کلان می باشد. طی دو سال گذشته ضد خبر ضد و نقیض در این باره شنیده ایم.
تاییدیه محیط زیست کی تو ای کشور مهم بوده. وقت نیروگاهها مازوت استفاده می کنند نیاز به تاییدیه محیط زیست نیست اما حالا که یک تعداد خودرو قرار وارد بشه تاییدیه همه سازمانها و ارگانها لازم شده.